Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم عایدی هزار میلیاردی همدان از طرح تحول نظام سلامت/ ایجاد هزار و 100 تخت بیمارستانی جدید در همدان

عایدی هزار میلیاردی همدان از طرح تحول نظام سلامت/ ایجاد هزار و 100 تخت بیمارستانی جدید در همدان

نخستین مراسم جشن نفس در مرکز همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، استاندار همدان در نخستین مراسم جشن نفس به روح درگذشتگان مرگ مغزی که با اهدای اعضا توسط خانواده هایشان به دیگران جان بخشیدند درود فرستاد.

محمدناصر نیکبخت با اشاره به قدمهای ارزشمند دولت یازدهم در برنامه تحول نظام سلامت ابراز امیدواری کرد که دولت دوازدهم در ادامه خدمات خود منشا خدمات بیشتر باشد.

وی افزود: بعد از اجرای برنامه تحول نظام سلامت هزار میلیارد تومان اعتبار به استان همدان آمد و 400 میلیارد تومان تجهیزات با پیگیریهای رییس دانشگاه علوم پزشکی و عنایت خاص دولت به ویژه وزیر بهداشت، درمان آموزش پزشکی وارد استان شد.

استاندار همدان با بیان اینکه 500میلیارد تومان ساخت و ساز و ایجاد امکانات زیربنایی در استان انجام شد گفت: یک هزار و 100 تخت بیمارستانی به تخت‌های بیمارستانی استان همدان اضافه می‌شود.

وی اقبال عمومی برای باقی ماندن دکتر هاشمی در سمت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را به دلیل خدمات ارزشمند وی در دولت یازدهم دانست.

نیکبخت گفت: تصور ایثارگری خانواده هایی که اعضای عزیزانشان را اهدا می کنند بسیار سخت است اما آنچه مسلم است اینکه انان شادی روح درگذشته خود را تضمین کردند و او آمرزیده شده است.

وی با تاکید بر لزوم بهبود شرایط برای کاهش امار تصادفها و تلفات ناشی از مرگ مغزی گفت: طبق آمار ارائه شده تعداد  27 هزار نفر منتظر اهدای عضو در کشور هستند و سالانه 3 هزار مورد مرگ مغزی در کشور وجود دارد.

استاندار همدان با قدردانی از ایثار و جانفشانی خانواده های اهداکننده عضو؛ گذشت، سخاوت، ایثارگری و فداکاری را از ویژگیهای آنان دانست و از درگاه الهی عزت، سرافرازی و سربلندی آنان خواستار شد.

وی ابراز امیدواری کرد که سخاوتمندی مردم شریف همدان همواره زبانزد همگان باشد و با تمهیدات در نظر گرفته شده نیاز به اهدای عضو باشد و جامعه در سلامت کامل باشد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن