Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم تغییر تعدادی از مدیران در استان همدان/ زمانی به خبرنگار ظلم می‌شود که ابزار رسانه شود

تغییر تعدادی از مدیران در استان همدان/ زمانی به خبرنگار ظلم می‌شود که ابزار رسانه شود

استاندار همدان گفت: در آینده نزدیک تعدادی از مدیران استان تغییر خواهند کرد که باید در خدمت ایده‌های دولت باشند.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، محمدناصر نیکبخت در آیین گرامیداشت روز خبرنگار در ابتدای سخنان خود با اشاره به معرفی کابینه دولت به مجلس اظهار داشت: خوشبختانه کابینه بسیار خوبی به مجلس معرفی شد.

وی در ادامه یادآور شد: قبول دارم که کار خبرنگاری بسیار سخت است و در بدترین شرایط کار را کنار نمی گذارند؛ در مواردی با  بی احترامی مواجه می شوند اما شغل خود را دوست دارند.

نیکبخت با اشاره به اینکه خبرنگاران عشق دارند، یادآور شد: خبرنگاران با بدترین شرایط خود را سازگار می کنند و درآمد چندانی هم ندارند و این عشق است که باعث می شود کار خود را ادامه دهند.

وی همچنین تصریح کرد: اگر خبرنگاران نباشند رسانه ای وجود ندارد و مدیران رسانه ها هستند که باید به دستمزدشان توجه کنند و حقوق اهالی رسانه را ببینند چون دولت که نمی تواند به خبرنگاران حقوق بدهد.

وی تأکید کرد: خبرنگاران نباشند رسانه ای وجود نخواهد داشت و رسانه ای دوام می آورد که صداقت و شرافت داشته باشد و تحلیل کند.

استاندار همدان با بیان اینکه در استان هیچ مدیری حق ندارد از رسانه ای شکایت کند، یادآور شد: برخی رسانه ها کم لطفی می کنند و از زبان من خبر انتشار می دهند.

وی در ادامه یادآور شد: از طرف ما به خبرنگاران ظلم نمی شود و وقتی ظلم خواهد شد که ابزار رسانه خود شوند.

نیکبخت با اشاره به اینکه شرف حرفه ای باید از سوی همه حفظ شود، خاطرنشان کرد: از طرف خبرنگاران قول می دهم هیچ خبرنگاری با عشقی که دارد شرف خود را فراموش نمی کند.

وی ادامه داد: اگر خبر درست منتشر نکنیم مخاطب از ما فاصله می گیرد بنابراین باید شرف قلم حفظ شود.

استاندار همدان با بیان اینکه ۱۱۱ سال پیش مردم سالاری مورد توجه مردم قرار گرفت، یادآور شد: آن زمان گفتیم که حکومت مشروطه می خواهیم و به طور قطع این جامعه خبرنگار را می پذیرد.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران شریف و وارسته هستند، گفت: هیچ استانی کارگروه رسانه ندارد و مشکلات در این کارگروه بررسی می شود.

مدیر ارشد استان همدان با تأکید بر اینکه جامعه ای که رسانه اش آلوده شود جامعه منحرف خواهد شد، گفت: مدیران از کار صحیح و نوشتار درست خبرنگاران حساب می برند و اگر رسانه نباشد انحراف دامن جامعه را می گیرد.

وی با اشاره به اینکه کاش حمایت و همیتی که در بین اصحاب رسانه هست در استانداری هم بود، گفت: این میزان حمایتی که از سوی خبرنگاران نسبت به یکدیگر وجود دارد، در خانواده از من وجود ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دولت دوازدهم با همت مردم و حق بینی رسانه ها روی کار آمد، تصریح کرد: مردم با وجود مشکلات اعلام کردند که راه دولت راه درستی است.

نیکبخت با اشاره به اینکه دولت هزینه هایی برای حمایت از قلم داد، تأکید کرد: قانون شفافیت رسانه در دولت یازدهم اجرایی شد که در دولت دوازدهم بیشتر خواهد شد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه هرجا مدیری کم کاری داشته باشد ورود خواهیم کرد، اظهار داشت: در استان تغییراتی انجام خواهد شد که امید می رود مدیران آینده در خدمت ایده های دولت و نظام باشند.

نیکبخت تأکید کرد: خبرنگاران نیکو بشنوند، ببینند و بنویسند و هرجا اشتباه کردند اشتباه خود را بپذیرند.

وی با بیان اینکه من مسئول حرفی هستم که می زنم، اظهار داشت: من پای هرچه در مورد هر مدیری گفتم، هستم اما مدیر باید پا به پای ایده های دولت پیش برود.

نیکبخت با اشاره به اینکه من نگفتم میراث فرهنگی مایه سرشکستگی من است، خاطر نشان کرد: اگر می خواهید انتقادی کنید از زبان من منتشر نکنید.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن