Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم وزیر بهداشت سه بیمارستان را در همدان افتتاح می کند

9 شهریورماه؛
وزیر بهداشت سه بیمارستان را در همدان افتتاح می کند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: وزیر بهداشت به عنوان نماینده دولت برای افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت به همدان می‌آید.

به گزارش "همدان نیوز"، سید حبیب اله موسوی‌بهار در نشست هماهنگی سفر وزیر بهداشت به همدان از حضور دکتر قاضی‌زاده هاشی در همدان خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌ها انجام شده و سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی به احتمال بسیار پنجشنبه این هفته به همدان می‌آید.

وی به حضور وزیر بهداشت به عنوان نماینده دولت (رئیس جمهور) در همدان اشاره کرد و افزود: برنامه‌ریزی حضور وزیر بهداشت در همدان به عهده استانداری است چراکه او به عنوان نماینده دولت هم پروژه‌های بهداشتی و درمانی و هم سایر پروژه‌های دولت را افتتاح خواهد کرد.

رئیس دانشگاه از افتتاح سه بیمارستان در استان همدان با حضور وزیر بهداشت خبر داد و گفت: بیمارستان شهرستان نهاوند و اسدآباد و  سوختگی همدان به مناسبت هفته دولت با حضور وزیر بهداشت افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح تعدادی از کلینیک‌های ویژه طی پنجشنبه این هفته با حضور وزیر بهداشت در همدان، افزود: 110 تا 120 مرکز بهداشتی در شهر و روستای استان در هفته  دولت بهره‌برداری خواهد شد.

موسوی‌بهار با  بیان اینکه دستگاه سی تی آنژیوگرافی بیمارستان قلب فرشچیان بهره‌برداری می‌شود، خاطرنشان کرد: بهره برداری از مرکز طب سنتی همدان در باغ بدیع الحکماء از دیگر پروژه‌های درنظر گرفته شده برای هفته دولت با حضور وزیر بهداشت است.

وی با بیان اینکه تعدادی دیگری از پروژه‌های بهداشتی و درمانی نیز طی هفته دولت افتتاح و بهره‌برداری می‌شود، افزود: کسب رضایتمندی مردم از ارائه خدمات هدف ماست و در این زمینه نهایت تلاش خود را خواهیم کرد.

موسوی‌بهار برنامه هر یک از معاونان دانشگاه را برای همراهی با مسئولان وزارتی بررسی کرد و مطالبی برای انجام شایسته امور از جمله انتخاب عناوین یکسان برای کلینیک‌های ویژه، مشخص شدن خط سیر حرکت مسئولان وزارتی و هماهنگی بین مدیران شبکه‌ها با فرماندار و فردی که از هیات رئیسه در شهرستان‌ها حاضر می‌شود، را عنوان کرد.

وی با اشاره اینکه دانشگاه در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی دانشگاه علوم پزشکی بر اساس مجموع امتیازهای عمومی و اختصاصی، به عنوان دستگاه برتر در گروه حمایتی، سلامت و بهداشت استان انتخاب شد، از زحمات همه افرادی که در این موفقیت نقش داشتند، قدردانی کرد.

رییس دانشگاه یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی به عنوان دستگاه برتر در کسب امتیازهای عمومی و اختصاصی در گروه حمایتی، سلامت و بهداشت انتخاب شد و این را مرهون زحمات کارکنان حوزه‌های مختلف دانشگاه دانست.

وی همچنین به جلسه هیات امنای دانشگاه در تهران که با حضور اعضای هیات امنای دانشگاه، معاونان و کارشناسان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، پرداخت و اظهار کرد: گزارش برنامه عملیاتی دانشگاه در سال 95 و سه ماهه اول سال 96 در این جلسه مطرح شد و دانشگاه رتبه شایسته را کسب کرد به معنای اینکه 95 درصد فعالیت‌ها مورد قبول گروه ارزیاب قرار گرفت.

موسوی‌بهار با تاکید بر اهمیت رصد برنامه‌های عملیاتی توسط واحدهای مختلف گفت: با نگاه ویژه به برنامه عملیاتی پیش رو و فراهم کردن مستندات مور نیاز، پیشرفت حوزه‌های زیرمجموعه محقق ‌می‌شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن