Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم مشکل اینترنت روستاها برطرف می‌شود

مشکل اینترنت روستاها برطرف می‌شود

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات گفت: تا پایان دولت دوازدهم مشکل اینترنت و تلفن همراه در ۹۰‌درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار برطرف می‌شود.

به گزارش "همدان نیوز"، محمد جواد آذری‌جهرمی با تاکید بر اینکه درخواست روستاییان به سمت اتصال به اینترنت رفته که خود نشانه شاخص رشد است عنوان کرد: اوایل در زمینه اتصال روستاها به اینترنت نگرانی‌هایی وجود داشت ولی این مسئله در قانون تکلیف شده است.

آذری‌جهرمی با تاکید بر اینکه نیاز به ارتباط چیزی نیست که روستاییان را محروم کنیم ابراز کرد: فن‌آوری اطلاعات در دنیا شیوه زندگی را عوض کرده است.

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات با بیان اینکه تا پایان دولت دوازدهم مشکل اینترنت و تلفن همراه در 90‌ درصد روستاهای بالای 20 خانوار برطرف می‌شود گفت: طبق برنامه ششم توسعه در حوزه فن‌آوری اطلاعات شاهد رشد پنج برابری می‌شویم که انتظار می‌رود مجموعه همکاران برای رسیدن به هدف پیش‌بینی شده تلاش کنند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه پذیرفته شده نیست خدمات به روستاییان گران عرضه شود افزود: طرح یو.اس.او روستایی به دلیل بی‌توجهی به وضعیت مالی مردم مورد استقبال قرار نگرفت و اینکه الان بخواهیم مودم از خارج به صورت قسطی وارد کنیم مجدد با شکست مواجه می‌شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن