Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم حافظه مردم قوی است/ وعده ها را فراموش نمی کنند

حافظه مردم قوی است/ وعده ها را فراموش نمی کنند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:انتخابات معایبی دارد که یکی از این معایب، وعده هاست.

به گزارش خبرنگار  "همدان نیوز"، حسن قاضی زاده هاشمی در شورای اداری استان همدان ضمن گرامیداشت یاد شهید حججی و بازگشت پیکر مطهر این شهید به کشور، اظهار داشت: هفته دولت روز گذشته به پایان رسید اما حضور در استان همدان از طرف دولت و ریاست جمهوری را باید به فال نیک گرفت.

وی با بیان اینکه اجرای 400 پروژه با هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان همدان جای تقدیر دارد، خاطرنشان کرد: امید می رود رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز در دولت دوازدهم با روحیه و باور و عزم مضاعف، تلاش ها را ادامه دهد.

هاشمی با اشاره به گرفتاری های زیاد دولت، خاطرنشان کرد: کار بسیار سخت است و آنچه مردم از دور می بینند با آنچه انجام می شود تفاوت زیادی دارد.

وی با بیان اینکه انتخابات مزایایی دارد امام معایبی نیز دارد، یادآور شد: معایب همین وعده هاست و تصور می شود مردم وعده ها را فراموش می کنند اما مردم حافظه قوی دارند و در دنیای دیجیتال همه چیز ضبط و به موقع رونمایی می شود و گاهی خودمان هم باور نمی کنیم که چنین وعده هایی را دادیم یا نه.

وی با بیان اینکه بدون رودربایستی باید بگوییم پول نیست، اظهار داشت: مدیران دوست دارند کار کنند اما بی مایه فتیر است؛ یکی از مهمترین لوازم کار، اعتبار است.

هاشمی با اشاره به آراء مردم و همکاری مجلس ، خاطرنشان کرد: فقط خوب نیست پول بدهیم و دلمان می خواهد کار کنیم و آخر سال بتوانیم بگوییم چقدر در حوزه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را پیش برده ایم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه برخی سعی می کنند این جسارت را بگیرند، تصریح کرد: مدیران اهل ریسک کردن هستند و نیاز است که دست ما نیز شود؛ در کشور نمی توان مالیات بیشتر گرفت و قیمت و درآمد نفت بازهم پایین آمده است، از طرفی در خصوصی سازی نیز چیز زیادی گیرمان نیامده است بنابراین تغییر وضعیت نیاز به جراحی دارد و همه باید وارد شوند.

وی افزود: در شروع کار دولت دوازدهم هم مردم آمادگی دارند و هم قوه مقننه و قضاییه همکاری می کنند و امید می رود در دولت به ویژه در وزارت خانه های اقتصادی گشایش ایجاد شود.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه هفت هزار نفر در نهاوند برای اشتغال در بخش خدماتی ثبت نام کردند، اظهار داشت: این میزان تقاضا برای 70 فرصت شغلی بوده است و این تنها به نهاوند و همدان متمرکز نیست و در تمام کشور چنین وضعیتی وجود دارد.

وی ضمن ابراز امیدواری از تعیین تکلیف شرایط در کشور، گفت: معتقدم استان همدان با توجه به مدیران و نمایندگانی که دارد، می تواند به کل کشور کمک کند و در شرایط و آرامشی که می توان سرمایه گذار جذب کرد، فرصت در حوزه های مختلف برای توسعه وجود دارد.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه همدان در بخش های مختلف از جمله در حوزه خدماتی فرصت های فراوانی دارد، گفت: همدان به دلیل همجواری با عراق و شرایطی که دارد، بیشترین سرمایه گذاری را باید انجام دهد که به اقتصاد و امنیت کشور کمک می کند و در اشتغال نیز اثرگذار خواهد بود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن