Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم الهی تبار نقشی در تخریب من نداشت/ 6 استاندار دنبال وی هستند

استاندار همدان:
الهی تبار نقشی در تخریب من نداشت/ 6 استاندار دنبال وی هستند

جلسه تكريم و معارفه معاون سياسي و امنيتي استاندار با حضور استاندار، معاونین استاندار، مديران کل ستادي استانداري و فرمانداران استان برگزار شد.

به گزارش "همدان نیوز"، در اين جلسه استاندار همدان با تكريم خدمات محمد ابراهيم الهي تبار، حكم سيد سعيد شاهرخي را به عنوان معاون سياسي، امنيتي، اجتماعي و فرهنگي استاندار ، به وي اعطا كرد.

استاندار همدان در این جلسه ضمن گرامیداشت روز 13 آبان گفت: ترامپ عصبانی است زیرا می داند این ملت آزادیخواه ، همواره برای مبارزه با استکبار آمادگی دارد

محمدناصر نیکبخت افزود: اگر ترامپ ناروا اتهاماتی کذب را به ایران نسبت می دهد همه دنیا می دانند که آمریکا همواره با آزادیخواهان و انقلابیون ایران سر ستیز داشته است.

وی ادامه داد: کودتای ۲۸ مرداد، دفاع از نظام سلطه، جنگ تحمیلی، سرنگونی ایرباس ایران، انهدام دکل های نفتی در خلیج فارس و واقعه طبس توسط آمریکا را فراموش نمی کنیم که همه نشان می دهند آمریکا همواره دشمنی خودرا با ملت ایران ،نشان داده است.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جناب آقای الهی تبار دوست صمیمی و برادر بنده است و من علاقمند به ایشان و خانواده ایشان هستم و علاقمندی خود را هم همواره نشان داده ام، اظهار داشت: ایشان فراموش نکرده که در سال ۹۲ وقتی قرار بود به هرمزگان بروم با وی تماس گرفتم برای همراهی و همکاری که البته قول جدی ندادند اما اعلام عدم همکاری هم نکردند.

وی همچنین تصریح کرد: حتی قرار بود به استان دیگری بروم وعلاقه مند بودم با هم به استان دیگری برویم اما سعادت بنده کم بود و شرایط هم اجازه نداد.

نیکبخت با بیان اینکه در مدت همکاری هیچ عیب و ایراد و لغزشی در وجود الهی تبار ندیدم و مشاهده نکردم، خاطرنشان کرد: الهی تبار به لحاظ فکر، اندیشه ، اخلاق و سلامت نفس بسیار بی ایراد است و نقشی در تخریب بنده نداشت.

وی ادامه داد: کسانی که شانتاژ کردند مشورتی با آقای الهی تبار نداشتند و آنهایی که داشتند مخالفت الهی تبار را شنیدند.

استاندار همدان با بیان اینکه آقای الهی تبار کسی نیست که مشتری نداشته باشد و ۶ استاندار دنبال وی هستند، گفت: به عنوان مشاور ارشد استاندار در خدمت آقای الهی تبار هستیم و تا آنچه شایسته وی که علاقه مند قلبی به نظام و دولت است اتفاق نیفتد، دست بردار نیستم و درتصمیمات اجرایی و جاهایی که نظرات ایشان لازم است، استفاده می کنم.

وی با اشاره به اینکه من همیشه دوستدار ایشان و علاقه مند به ایشان هستم زیرا خصائص و رفتارهای خوبی از ایشان دیده ام، اظهار داشت: هیچ کدورت و تکدری در خاطرم نسبت به این برادر عزیز وجود ندارد.

استاندار همدان با بیان اینکه ارتباطات مردمی آقای الهی تبار بسیار شایسته و عالی بود، تصریح کرد: در سراسر کشور مانند آقای الهی تبار به لحاظ تجربه شاید نداشته باشیم.

نیکبخت با اشاره به اینکه نشد الهی تبار برای وابستگان خود در مسائل مالی، کاری و اداری از بنده تقاضایی داشته باشد، با آنکه در همه عزل و نصبها طرف مشورت بنده بود، گفت: انتصاب خانم دکتر دوروزی اصرار بنده بود و آقای الهی تبار مخالف بود.

استاندر همدان به سوابق سید سعید شاهرخی معاون جدیدی سیاسی و امنیتی استانداری همدان نیز اشاره کرد و افزود:  شاهرخی حدود ۱۵ سال در استان همدان در کسوتهای مختلف خدمت کرده و از نیروهای خوش فکر و از جامعه وزارت کشور است.

وی منش و روش دولت تدبیر و امید را اعتدال عنوان کرد و گفت: آقای شاهرخی هم روش اعتدالی را در دستور کار قرار خواهد داد البته در زمره اصلاح طلبان است و امیدواریم در ادامه روش الهی تبار در حوزه معاونت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی بتواند توفیقات لازم را کسب کند.

محمد ابراهيم الهي تبار معاون سابق سیاسی و امنیتی استانداری همدان نيز در اين جلسه گفت: از آقای نیکبخت به خاطر اینکه بار مسؤولیت را از دوش بنده برداشتند تشکر می کنم، از اعتمادی هم که به بنده داشتند، قدردانی می کنم.

وی افزود: بر اساس اعتقاد در این دولت مسؤولیت پذیرفتیم و کار کردیم و معتقدبودیم  در مسؤولیت باشیم یا نباشیم، نباید از این اعتقاد دست برداریم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن