Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم از تکذیب انفصال خدمت تا پیگیری اهانت به خبرنگاران

در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح شد؛
از تکذیب انفصال خدمت تا پیگیری اهانت به خبرنگاران

استاندار همدان گفت: اهانت پیمانکار پروژه پیاده راه سازی میدان امام به خبرنگاران را پیگیری خواهم کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، محمدناصر نیکبخت در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان با تأکید بر اینکه اداره کار باید هم کارفرما و هم کارگر را حفظ کند، اظهار داشت: اگر کارفرمایی نباشد، کاری هم برای کارگر نخواهد بود، البته اداره کار باید حقوق دو طرف را مدنظر داشته باشد.

وی با بیان اینکه کالایی که در استان تولید می شود نباید از خارج از کشور تهیه شود، خاطرنشان کرد: ذیحسابان نباید این فاکتورها را بپذیرند و این موضوع دوباره در نامه ای به اداره کل اقتصاد و دارایی استان تاکید شود.

نیکبخت در ادامه یادآور شد: در خرید کالا باید قیمت و کیفیت کالا مد نظر قرار بگیرد و استفاده از تولیدات استانی در اولویت باشد.

وی با تأکید بر پیگیری، نظارت و رصد بیشتر واحدهای تولیدی از سوی دستگاه های اجرایی و بخشی، تصریح کرد: این موضوع نباید دچار کم توجهی شود چراکه بسیاری از مشکلات با ورود دستگاه های اجرایی قبل از این جلسه قابل حل بود.

استاندار همدان با اشاره به اهمیت بالای کاوش های باستانشناسی در میدان امام، اظهار داشت: شأن خبرنگاران برای ما مهمتر است و خبرنگار بازوی قوی و مؤثر ماست، از آقای عراقی معاون عمرانی خواسته ام برخورد پیمانکار با خبرنگار را پیگیری کنند.

وی اضافه کرد: فردا از میدان امام (ره)بازدید و موضوع ایجاد موزه را بررسی خواهم کرد.

نیکبخت با بیان اینکه نرخ اشتغال یک مرکز و مرجع خاص قانونی برای ما قابل قبول  و اعتنا است، یادآور شد: نرخ را یک مرکز رسمی کشور اعلام می کند؛ آنچه مسلم است نرخ های مرکز آمار ایران و مرکز پژوهش ها برای ما سند است و نظرات دوستان را هم محترم می شماریم.

وی با تأکید بر اهمیت جذب سرمایه گذار، گفت: هر چقدر این منابع جذب شود بیکاری استان هر آماری داشته باشد، پایین تر می آید.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در فضای مجازی بحث هایی مطرح است که قصد ورود نداشتم اما پرسش های دوستان باعث شد که بگویم هیچ خبری نیست و حکم انفصال ۴ استاندار داده شده و باید به دادگاه تجدید نظر برود که با پیگیری ها و امعان نظری که وجود دارد، بحث خاصی نخواهد بود.

وی با بیان اینکه موضوع بررسی شده در دادگاه در خصوص انتخابات بوده و موضوع دیگری نبوده است، یادآور شد: تا زمانی که جان در بدن دارم برای توسعه کشور قدم برخواهم داشت و کند نخواهم شد و کارم را انجام خواهم داد.

نیکبخت با اشاره به اینکه از همه مردم استان که باعث می شوند این همه نیرو داشته باشم، ممنون و سپاسگزارم، خاطرنشان کرد: مورد انفصال خدمت صحت ندارد و تا زمانی که اشتغال استان به شرایط مطلوب نرسد، در استان خواهم بود و خدمت خواهم کرد.

وی ادامه داد: فردی قصد استاندار شدن داشت و کمپینی راه انداخته بود که بعد مشخص شد این در شان مردم همدان نیست؛ این بار هم که گفتم به اصرار دوستان بود وگرنه موضوع بی اهمیت است و ما قصد وارد شدن به حاشیه را نداریم

استاندار همدان با بیان اینکه ورود هنرمندان به موضوع میدان امام بسیار دغدغه خوبی است، اظهار داشت: این موضوع باعث شد که جدی تر به موضوع ورود کنم و در مورد اهانتی که به خبرنگاران استان شد، قطعا پیگیری خواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه منابع خوبی برای اشتغال به استان ابلاغ شده و همه باید کمک کنند تا این منابع جذب و آمار بیکاری کاهش یابد، گفت:  ۳۴۰ میلیارد تومان اعتبارات فراگیر باید در دو هفته آینده تعیین تکلیف شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن