Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم پرونده تغییر استانداران بسته نشده است/ابقاء تعدادى از استانداران به معناى بلاتكليفى نيست

پرونده تغییر استانداران بسته نشده است/ابقاء تعدادى از استانداران به معناى بلاتكليفى نيست

سخنگوی وزارت کشور گفت: ابقاى استانداران دولت یازدهم به معناى بلاتکلیفى نیست و تغييرات باقيمانده در حال نهايى شدن است.

به گزارش "همدان نیوز"، سید سلمان سامانی درباره آخرین وضعیت تغییر استانداران در دولت دوازدهم، اظهار کرد: به منظور افزایش شتاب حرکت اجرای برنامه های دولت و وزیر کشور و همچنین تحقق وعده های رئیس جمهور، با شروع به كار دولت دوازدهم، تغییر استانداران بر اساس ارزیابی‌هاى دقيق در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه از ابتدای آغاز به کار دولت دوازدهم تاکنون 23 استاندار تغییر یافته اند، گفت: قرار نیست تمامی استاندارانی که در دولت یازدهم مشغول به فعالیت بودند و کارنامه قابل قبولی هم داشته‌اند، تغییر کنند بلکه تغییرات بر اساس ارزیابی‌های دقیق کارشناسی انجام می‌شود و استانداران تمامی استانها با قدرت در حال پیشبرد برنامه‌های دولت در استان خود هستند.

 سخنگوی وزارت کشور با رد هرگونه بلاتکلیفی در استان‌ها تاکید کرد: ابقاى استانداران دولت يازدهم به معناى بلاتكليفى نيست و تعدادى اندک از تغييرات باقيمانده هم در حال نهايى شدن است.

سامانی یادآور شد: معرفی استاندار جدید برای یک استان کار بسیار مهم و حساسی است و باید همه ابعاد آن لحاظ شود زیرا ثبات مدیریت در استان‌ها منجر به افزایش بهره‌وری و کارآمدی بیشتر می شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن