Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم پیگیری اجرای 300 پروژه بهداشتی در همدان

پیگیری اجرای 300 پروژه بهداشتی در همدان

استاندار همدان با بیان اینکه معوقات بیمه‌ای برای سیستم درمانی مشکل ایجاد کرده است، گفت: 950 تخت بیمارستانی به تخت‌های استانی اضافه شده است.

به گزارش "همدان نیوز"، محمد ناصر نیکبخت  در نشست روسای دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان با بیان اینکه این نشست برای رسیدگی به مشکلات دانشگاه‌های استان برگزار شد، اظهار کرد: همدان در زمینه دانشگاهی تلاش‌های سازنده‌ای کرده است.

وی با بیان اینکه 300 پروژه بهداشتی با کمک استانداری و سازمان برنامه و بودجه ظرف 10 ماه دنبال شد، افزود: 70 تا 80 مورد از آنها به افتتاح رسیده و تعدادی از طرح‌های بهداشتی و درمانی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار همدان با بیان اینکه 950 تخت بیمارستانی به تخت‌های استانی اضافه شده است، ادامه داد: بیمارستان شهرستان بهار به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه طرح تحول نظام سلامت توانست کمک شایانی به افراد نیازمند در دورافتاده‌ترین نقاط کند، عنوان کرد: همدان خدمات درمانی و بهداشتی به غرب کشور ارائه می‌دهد.

نیکبخت با اشاره به اینکه معوقات بیمه‌ای مشکلاتی برای سیستم درمانی ما ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: دانشگاه D8 باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس دفتر امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه با بیان اینکه باید از پتانسیل‌های موجود استفاده کرد، اظهار کرد: باید به دنبال گردشگری سلامت و دهکده‌های سلامتی بهره‌مند شد.

حمید پوراصغری با بیان اینکه باید از تخصص‌های استان در راستای خدمت در اقصی نقاط کشور بهره‌مند شد، افزود: در بخش منابع تخصیص آن طی سه ماهه 21 درصد بوده است، بخشی از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی به درآمدهای اختصاصی گره خورده است و پرداخت آن به سازمان‌های بیمه‌گر بازمی‌گردد.

وی با بیان اینکه در بخش تحول نظام سلامت هشت بسته خدمت داشتیم، یادآور شد: در بسیاری از جنبه‌های زیرساختی توانستیم شاهد تحولی شگرف در بیمارستان‌ها، هتلینگ و توسعه بخش‌ها باشیم.

رئیس دفتر امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه به نظر می‌رسد که بخش‌ها نیازمند ارتقاء کیفیت هستند تا بتوانند خدمات بهتر ارائه دهند، تصریح کرد: بحث کنترل هزینه یکی از موضوعاتی است که در آینده و حال باید مورد توجه قرار گیرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن