Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم باید مطالبات مطبوعات همدان هرچه سریعتر پرداخت شود

استاندار همدان:
باید مطالبات مطبوعات همدان هرچه سریعتر پرداخت شود

استاندار همدان با تأکید بر اینکه هیچ روزنامه‌ای در استان تعطیل نشده است و سریعاً باید مطالبات مطبوعات پرداخت شود، گفت: پرداخت مطالبات مطبوعات به اواخر سال و اسفندماه واگذار نشود.

به گزارش "همدان نیوز"، محمدناصر نیکبخت در مراسم روز خبرنگار با اشاره به اینکه پیام‌رسانی شغل انبیا است، اظهار داشت: خبرنگاری و قلم خبرنگاران نیز همان عظمت و شرافت پیام‌رسانی انبیاء را دارد.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی، کشور ما مورد هدف استکبار، دشمنان، تروریست‌ها و منافقین قرار گرفته و به دنبال مقابله با اثرگذاری ایران هستند، افزود: شرایط التهاب‌آور جامعه در حوزه اقتصادی نیز جنگ روانی اقتصادی است که برای ایران تعریف شده و امیدواریم با هدایتگری مقام معظم رهبری، یاری مسئولان و همراهی مردم از این موانع به خوبی عبور کنیم.

نیکبخت با تأکید بر اینکه صدها رسانه از سوی استکبار علیه ایران فعالیت می کردند و دشمنان رسانه‌های جدیدی را نیز برای فعالیت و انتشار اخبار علیه ایران به کار گرفته‌اند، گفت: در مقابله با آن‌ها، رسانه‌های ما باید به میدان بیایند و علیه این حملات ناجوانمردانه که برای تخریب ایران است اقدام کرده و میدان را به دست گیرند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه جامعه امروز نیاز به امید نیاز دارد، بیان کرد: امروز تقویت امید و اعتقاد مردم برای عبور از موانع دشمنان به عهده رسانه‌ها است.

نیکبخت با بیان اینکه رسانه‌هایی که صاحب اندیشه و قلم هستند نقد را در برنامه‌های خود داشته باشند و در کنار آن به بیان خدمات نظام و دستاوردهای انقلاب بپردازند، ابراز کرد: شرایط امروز جامعه به گونه‌ای است که هرچه امیدواری را در مردم تقویت کنیم بهتر است.

وی با تأکید بر اینکه هیچ روزنامه‌ای در استان تعطیل نشده است و سریعاً باید مطالبات مطبوعات پرداخت شود، تصریح کرد: پرداخت مطالبات مطبوعات به اواخر سال و اسفندماه واگذار نشود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه رپرتاژها و آگهی‌ها منصفانه و عادلانه توزیع شود، تأکید کرد: هیچ روزنامه‌ای برای ما خاص نیست.

نیکبخت عنوان کرد: از مدیرکل ارشاد خواستاریم تا همه مسائل مربوط به رسانه‌ای‌ها را شخصا پیگیری و رسیدگی کند.

وی با بیان اینکه مدیران نباید فریب صندلی ریاست را بخورند، تصریح کرد: بنده برای انجام کارها بارها خودم برای رفع مشکلات و موانع به تهران رفته‌ام و از مدیران استان نیز می‌خواهم که اینگونه باشند.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه کار خبرنگاری علاوه بر ظرافت، بسیار سخت و دشوار است، ابراز کرد: خبرنگاران با سخت‌ترین شرایط فعالیت می‌کنند و در کار بیان مطالبات مردم اخبار را در جامعه صحیح منتشر می‌کنند.

نیکبخت با اشاره به اینکه تمام فرمانداری‌ها باید اشتراک نشریات را داشته باشند و هیچ حق اشتراکی نسبت به سال قبل کمتر نشود، گفت: برخی ادارات در این کار کوتاهی می‌کنند و اگر قرار است صرفه‌جویی کنند نباید صرفه‌جویی در آگاهی باشد.

وی بیان کرد: رسانه‌ها در حوزه تبلیغ رویدادهای همدان 2018 ورود کنند چرا که شهر همدان تاریخی، فرهنگی و شایسته‌ترین استان کشور است و باید با از این فرصت برای معرفی ایران تلاش کنیم./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن