Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم خانه‌های سازمانی مازاد در همدان به فروش می‌رسد

خانه‌های سازمانی مازاد در همدان به فروش می‌رسد

استاندار همدان با تأکید برفروش خانه های سازمانی مازاد در استان، گفت: اصلا توجیهی ندارد فردی 20 سال در خانه سازمانی زندگی کند.

به گزارش "همدان نیوز"، سید سعید شاهرخی در ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان، افزود:  سازمانها درصدی از خانه های سازمانی را می توانند نگهدارند و مازاد را به فروش برسانند.

شاهرخی با تأکید براینکه تا کی بناست که پروژه ای با 20 و 30 درصد پیشرفت باقی بماند و سرمایه مردم از بین برود، تصریح کرد: اموال دولتی مازاد می تواند براساس چهارچوب به فروش برسد و صرف تکمیل پروژه های نیمه تمام غیر قابل واگذاری یا پروژه ها شود.

وی با بیان اینکه استان دارای برنامه و راهبردهای مشخص بوده است، تاکید کرد: همه برنامه و فعالیتها در چهارچوب یک برنامه راهبردی عملیاتی توأم با زمان بندی تدوین شود و به عنوان میثاق بین همه ارکان استان صورت گیرد و اما واقعا اعتقاد داریم با توجه به محدودیت منابع مجبور هستیم که با برنامه حرکت کنیم.

شاهرخی تصریح کرد: برنامه راهبردی استان مسیر را برای ما مشخص کرده و امروز می دانیم در استان هر سال چند پروژه و شغل باید ایجاد شود، سرمایه گذرای چقدر باشد و نقشه راه برای حرکت ترسیم شده است و تأکید بر این میثاق دارم.

همدان به شکل قابل توجهی برروی ریل توسعه است

استاندار همدان با بیان اینکه استان به شکل قابل توجهی بر روی ریل توسعه،به دور از هرگونه شعار و آمار غیر ملموس است، یادآور شد: در راه سازی کل استان تبدیل به کارگاه شده است.

وی با اشاره به اختصاص بودجه برای راهن آهن همدان، اظهار کرد: برقی کردن راه آهن همدان به سنندج، تکمیل ایستگاه ها و تکمیل و جانمایی ایستگاه داخل شهر قطار و قطار شهری همدان را دربرنامه داریم.

سد نعمت آباد امسال تکمیل شود

شاهرخی با تأکید براینکه سد نعمت اباد باید امسال تکمیل شود، گفت: با این شرایط سخت تحریم و محدودیت مالی استان به مثابه یک کارگاه کار می کند که حاصل وفاق و همدلی است و فرهنگ طوری شده کسی به دنبال حاشیه نمی رود.

استاندار همدان با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان تحول جدی در استان در حال وقوع است، خاطرنشان کرد: به عملکرد برخی از دستگاه های استان انتقاد داریم به طوریکه این دستگاه ها کار می کنند اما با توجه به اینکه برخی از اعتبارات گلوبال است باید بدوند.

وی با اشاره به اینکه براساس ارزیابی های وزارت کشور استان همدان در ستاد اقتصاد مقاومتی رتبه دوم را کسب کرده است، افزود: براساس ارزیابی های وزارت کشور استان همدان رتبه دوم را در شاخص های ملاک ارزیابی از نظر تشکیل جلسات مصوبات و میزان تحقق مصوبات داشته است.

وجود ۹۰۰پروژه نیمه تمام در همدان

شاهرخی با تأکید براینکه واگذاری پروژه ها به بخش خشوصی جدی است، ادامه داد: در واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی باید کمیت و کیفیت واگذاری مد نظر باشد.

استاندار همدان اظهار کرد: مهم اثر بخشی کار ما در واگذاری پروژه ها است به طوریکه باید با این اقدام باری از دوش دولت برداشته شده و به مردم کمک شود.

وی با بیان اینکه در استان همدان 900 پروژه نیمه تمام وجود دارد، گفت: 380 پروژه قابل واگذاری است و توجیه دارد به بخش خصوصی واگذار شود بنابراین کار کردن روی این 380 پروژه اولویت استان است./ ایسنا همدان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن