Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم ناجا بدون منت خدمت می‌کند

ناجا بدون منت خدمت می‌کند

استاندار همدان گفت: تلاش و رشادت نیروی انتظامی به ویژه در حوزه اجتماعی موجب ارتقای سرمایه و امنیت اجتماعی در کشور شده است.

به گزارش "همدان نیوز"، سید سعید شاهرخی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح همدان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی بیان کرد: نقش ناجا در بین نیروهای مسلح کلیدی و محوری است و ایثارگری، فداکاری، گذشت و خدمت بی‌منت پرسنل ناجا موجب ارتقای سرمایه اجتماعی شده است.

وی ادامه داد: نیروهای ناجا با از خود گذشتگی موجب شدند ملت ایران احساس آرامش و امنیت کنند و اعتماد متقابل مردم و ناجا یک سرمایه بزرگ است.

استاندار همدان اظهار داشت: دینداری و اخلاق‌مداری پلیس موجب اعتماد مردم به این نیرو شده و این خدمات بدون کوچکترین منتی ارائه می‌شود.

شاهرخی افزود: با نگاهی به تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی در چهل سال گذشته برگ‌های زرین را شاهد هستیم که هر یک نشان از تعهد، دینداری و انقلابی‌گری ارکان مختلف نظام است.

وی افزود: در بین برگ های پر افتخار، نقش نیروهای مسلح بی بدیل است که در اعلام حمایت همافران و نیروهای مسلح از انقلاب ، دفاع در هشت سال مقدس، مبارزه با گروهک های ضدانقلاب، تلاش و مجاهدت در عرصه سازندگی، این افتخارات وجود دارد.

استاندار همدان بیان کرد: امروز ناجا در عرصه های مختلف خوش درخشده است و مردم با نگاهی به هیبت پلیس احساس آرامش و امنیت می‌کنند.

شاهرخی با بیان اینکه پلیس امروز در جبهه‌های مختلف نقش موثر دارد ادامه داد: امنیت کنونی کشور را مدیون هوشمندی پلیس بوده همچنین مقابله با اشرار، حفاظت از مرزها از وظایف است که نیروهای خدوم  ناجا در حال انجام آن است.

وی گفت: در مقابله با باندهای سازمان یافته موادمخدر، این نیرو فضای کشور را برای جولان قاچاقچیان ناامن کرده است همچنین در زمینه برخورد با کالای قاچاق نقش پلیس برجسته است.

استاندار همدان افزود: در بحران هایی که ضد انقلاب به وسیله افراد فریب خورده انجام می دهد حضور نیروی انتظامی در کنار مردم را به خوبی شاهد هستیم.

شاهرخی گفت: ناجا علاوه بر تامین امنیت، در بحران های طبیعی نظیر سیل و زلزله نیز در کنار و همراه با مردم و آسیب دیدگان بوده است و نقش پلیس را پررنگ می‌بینیم.

وی اضافه کرد: ناجا با تبعیت از فرمانده معظم کل قوا و توان و ظرفیت نیروی تخصصی و استفاده از علوم روز،  ظرفیت خود را برای خدمت به مردم  بهره گرفته است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن