Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم بارندگی در کشور پنج درصد افزایش یافت

بارندگی در کشور پنج درصد افزایش یافت

وزیر نیرو گفت: امسال نسبت به سال گذشته که با بارش‌های خوبی روبرو بودیم و بارندگی ها ۴ تا ۵ درصد بیشتر بوده و توزیع خوبی نیز در کشور داشته است.

به گزارش "همدان نیوز"، رضا اردکانیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز ۱۶۰ میلیارد تومان پروژه صنعت برق در استان همدان افتتاح شد، گفت: پویش «هرهفته - الف - ب - ایران» تا پایان سال افتتاح ۲۲۵ پروژه بزرگ را متعهد شده است که با سرمایه ۳۳ هزار میلیارد تومان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال باید برای رونق تولید زیرساخت‌ها را در بخش انرژی مهیا کنیم، گفت: ۳ هزار مگاوات نیروگاه در این پویش به مدار بهره‌برداری وارد می‌شود و خطوط انتقال، شبکه توزیع و پست‌های برق نیز از جمله آن است.
اردکانیان با بیان اینکه همدان برای توسعه آینده خود نیازمند بهره‌مندی از برق مطمئن و پایدار است که طرح‌هایی در این زمینه اجرایی می‌شود، گفت: در بخش آب نیز بارش‌ها تا کنون به نسبت متوسط درازمدت حدود ۴۰ درصد بیشتر بوده و از ابتدای سال آبی جاری که مهرماه محسوب می‌شود تاکنون این جمع‌بندی صورت گرفته و بارش‌ها نسبت به سال گذشته که با بارش‌های خوبی روبرو بودیم نیز ۴ تا ۵ درصد بیشتر بوده و توزیع خوبی نیز در کشور داشته است.
وزیر نیرو استمرار نزول رحمت الهی را علامت شکر نعمت دانست و گفت: شکر نعمت همان مصرف صحیح است و هرچه مردم خوش مصرف تر باشند خداوند نیز نعمت خود را بیشتر ارزانی می‌کند./ مهر

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن