Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم مسئولان غفلت نکنند/ مردم در خانه بمانند

مسئولان غفلت نکنند/ مردم در خانه بمانند

استاندار همدان آخرين شرايط شهرستان‌هاي استان در مقابله با بيماري کرونا را در نشست ويدئو کنفرانس با فرمانداران بررسي و در جهت توجه جدي به اين بيماري توصيه هاي لازم را به فرمانداران ابلاغ کرد.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومي استانداري همدان، سيد سعيد شاهرخي در نشست ويدئو کنفرانس با فرمانداران  استان با بيان اينکه بهترين کمک اين است که مردم در منزل بمانند، تاکيد کرد: اگر مردم رعايت نکنند قطعا با مشکل مواجه خواهيم شد.
شاهرخي با تاکید بر اینکه مردم نباید سفر برون شهري داشته باشند، اظهار کرد: سفرهاي درون‌شهري نیز باید منتفي شود.
وي با بيان اينکه استان همدان در آمادگي کامل است گفت: اميدواريم آهنگ رشد ويروس را کندتر کنيم.
استاندار خطاب به فرمانداران گفت: خروج از محل خدمت ممنوع است‌.
شاهرخي با بيان اينکه شهرداران بايد به صورت جدي پاي کار بيايند، عنوان کرد: پاکسازي و گندزدايي معابر و مکان‌ها بايد به صورت علمي و در چارچوب انجام گيرد.
استاندار با بيان اينکه شرايط سخت‌تر خواهد شد و نبايد لحظه‌اي غفلت کنيم اظهار داشت: همه نيروها و مسئولان در آماده باش صد در صدي هستند.
وي تاکيد کرد: تلفن همه مسئولان بايد در شبانه روز به گوش باشد.
شاهرخي با بيان اينکه شرايط بايد براي مردم تشريح شود گفت: يکي از زمينه‌هاي انتشار ويروس مسائل رواني در جامعه است بنابراین بر کنترل وضعيت رواني جامعه بايد کار ويژه صورت گيرد.
استاندار کنترل ورود و خروج کليه ميهمانان و مسافران توسط هلال احمر و اداره بهداشت و درمان شهرستانها  را از مهمترين  اقدامات در جهت کنترل اين بيماري برشمرد و به فرمانداران استان نسبت به تمهيدات لازم براي کنترل ورود و خروج مسافران توصيه کرد.
وي ضمن اشاره به تعطيلي کليه ستادهاي اسکان، افزود: تمامي رستورانها ،ميهمانسراهاي دولتي تعطيل است و ميهمان پذيرها و هتل ها نيز صرفا با مجوز اداره بهداشت فعال است.
شاهرخی همچنين از فرمانداران،شهرداران و مديران و مسئولين شبکه بهداشت و درمان شهرستانها خواستار پيشگيري و مقابله همه جانبه با اين بيماري شد.
استاندار خاطر نشان کرد: کليه نيروهاي نظامي و انتظامي اعم از ارتش ،سپاه و نيروي انتظامي در راستاي مقابله و پيشگيري از اين بيماري پاي کار آمده اند .

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن