Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم نوبخت به همدان می‌آید

نوبخت به همدان می‌آید

مشاور استاندار و و مدیر روابط عمومی استانداری همدان گفت: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به دعوت استاندار در روز پنج شنبه ۱۳ شهریور به استان همدان سفر می کند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، اسدالله ربانی مهر صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که استاندار همدان و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ماه گذشته در جلسه ای با رئیس سازمان برنامه وبودجه کشور از دکتر نوبخت برای سفر به استان همدان دعوت کرده بودند، گفت: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به دعوت استاندار در روز پنج شنبه ۱۳ شهریور به استان همدان سفر می کند.
وی با تاکید بر این که در این سفر قرار است مهمترین پروژه های بزرگ استان مورد بحث و بررسی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: افتتاح ده‌هزار واحد مسکونی جدید سیل ۹۸، کلنگ زنی مسکن دوهزار واحدی کردآبادکبودرآهنگ و بازدید از بیمارستان اکباتان از برنامه های معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در این سفر است.
ربانی مهر ادامه داد: حضور در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و اقتصاد مقاومتی استان و جلسه با مجمع نمایندگان استان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه دکترنوبخت به استان همدان است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن