Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم برق 30 درصد همدانی ها رایگان می شود

برق 30 درصد همدانی ها رایگان می شود

وزیر نیرو با اشاره به طرح برق امید اعلام کرد: همدان از استان های بهره مند از این طرح است که از ۶۰۰ هزار مشترک خانگی در استان، بیش از ۳۰ درصد آنها در گروه کم مصرف ها هستند که مطابق ضوابط از تخفیف صددرصدی برخودار خواهند شد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، رضا اردکانیان یکشنبه ۳۰ شهریورماه در آیین افتتاح همزمان طرح های آبرسانی به ۴۰۰ روستا در ۲۰ استان کشور، با اشاره به بهره برداری از سد نعمت آباد به عنوان هفتمین سد، اظهار کرد: امروز ۴۶.۵ سدی است که در دولت تدبیر و امید از مجموعه ۱۹۰ تحت بهره برداری افتتاح شد.

وی با بیان اینکه ۴۵ هزار هکتار شبکه های آبیاری و زهکشی امسال به بهره برداری رسیدند، ادامه داد: تقریباً ۴۴۸ روستا در سراسر کشور جزء طرح های آبرسانی به روستا هستند و پنج طرح بزرگ شهری به ثمر رسید.

اردکانیان با اشاره به یکپارچه سازی شرکت آب و فاضلاب روستایی و شهری و ارائه گزارش در اواخر پاییز بیان کرد: امیدواریم تا پایال سال بیش از ۱۳۰۰ روستا مطابق برنامه در مدار بهره برداری از آب سالم و پایدار قرار بگیرند.

وی با اشاره به طرح برق امید اعلام کرد: همدان از استان های بهره مند از این طرح است که از ۶۰۰ هزار مشترک خانگی در استان، بیش از ۳۰ درصد آنها در گروه کم مصرف ها هستند که مطابق ضوابط از تخفیف صددرصدی برخودار خواهند شد.

وزیر نیرو اضافه کرد: هدف این طرح تشویق پرمصرف ها برای کاهش مصرف است و از محل کاهش مصرف تصمیم بر داشتن تابستانی آرام و توأم با آسایش در سال آینده و تأمین برق کافی برای مردم و استفاده از این انرژی صرفه جویی شده در بخش های مختلف تولیدی کشور است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن