Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم برخورد قانونی با نقض‌کنندگان پرتکول‌های بهداشتی/ وضعیت همدان قرمز بماند محدودیت‌‌های جدید اعمال می‌شود

برخورد قانونی با نقض‌کنندگان پرتکول‌های بهداشتی/ وضعیت همدان قرمز بماند محدودیت‌‌های جدید اعمال می‌شود

استاندار همدان با بیان اینکه اگر شرایط قرمز کرونا در استان تداوم یابد  با هماهنگی ستاد ملی کرونا محدودیت‌هایی را در نقاط مختلف استان اجرا می‌کنیم، گفت: با ناقضان پروتکل‌های بهداشتی برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سید سعید شاهرخی در جلسه ستاد مدیریت کرونا در استان همدان اظهار داشت: برای مقابله با موج سوم کرونا نیازمند اجرای پروتکل‌ها و همکاری بیش از پیش مردم هستیم.
وی با تقدیر از تلاش بی‌وقفه و شبانه روزی کادر بهداشت و درمان در پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا، تصریح کرد: این جهادگران عرصه سلامت به واسطه ارتباطی که با بیماران کرونایی دارند همواره در معرض خطر ابتلا به ویروس قرار دارند.
استاندار همدان با تاکید بر اینکه عملکرد  سازمان تبلیغات اسلامی و آموزش‌و‌پرورش  در رعایت پروتکل‌ها در برگزاری برنامه‌های عزاداری و بازگشایی مدارس قابل تقدیر است، گفت: در اربعین امسال، هیچ گونه موکب، محل پذیرایی یا اسکان برای مراسم اربعین نخواهیم داشت.
شاهرخی  با بیان اینکه اگر مجبور شویم، برای حفظ سلامتی مردم محدودیت‌های بیشتری اعمال می‌شود، افزود: از ظرفیت اصناف و اتحادیه‌ها برای مقابله با کرونا استفاده شود.
وی عنوان کرد: کسانی که پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی را رعایت نمی‌کنند به دستگاه قضایی معرفی شوند.
استاندار همدان افزود: اجرای پروتکل‌ها در کلیه شهرستان‌ها به ویژه شهرستان‌های با وضعیت قرمز تشدید شود و با متخلفان برخورد قانونی شود./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن