Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم مسئولان نباید در رسالت خود کوتاهی کنند

مسئولان نباید در رسالت خود کوتاهی کنند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان، نعمت ولایت و نظام اسلامی را از جمله دستاوردهای مهم انقلاب برشمرد و گفت: امروز به برکت انقلاب هیچ مانعی برای خدمت‌ رسانی صادقانه و مطلوب به مردم وجود ندارد و مدیران نباید در انجام رسالت خود کوتاهی کنند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، مصطفی آزادبخت در جمع مردم شهر ازندریان از توابع شهرستان ملایر، افزود: هیچ جایگاهی بالاتر از خدمت رسانی به مردم نیست و هیچ خدمتی ارزشمندتر از خدمت و نوکری مردم هم وجود ندارد.
وی با بیان اینکه مجموعه مدیران این استان بی‌ریا و بی‌تکلف برای رفع مشکلات مردم تلاش می کنند، پاسخ به خواسته‌های ائمه جمعه و حضور مسوولان در جمع مردم برای بررسی و رفع مطالبات و مشکلات موجود را از رویکردهای محوری مدیریت اجرایی استان همدان عنوان کرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با تاکید بر اینکه ارائه هر خدمتی به مردم، یک گام در راستای ناامید کردن دشمنان است، اظهار داشت: تمام مشکلات و مطالباتی که از سوی امام جمعه، شورای اسلامی و دیگر مدیران شهر ازندریان مطرح شد را به صورت جدی و براساس یک برنامه زمان بندی شده تا حصول نتیجه نهایی پیگیری می کنیم.
آزادبخت با اشاره به ظرفیت‌های ویژه ملایر و ازندریان در حوزه‌های مختلف، خواستار بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها برای رشد شتابان منطقه شد و افزود: وجود همدلی و وحدت در این شهرستان عامل مهمی برای توسعه است.
معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر نیز دراین مراسم اظهار داشت: در حال حاضر این استان و پیرو آن شهرستان ملایر به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده و این امر حاصل همراهی و همدلی ائمه جمعه، نمایندگان مجلس، مجموعه مدیران، مردم و اصحاب رسانه است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن