Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم هیچ‌گونه اغماضی در برخورد با اخلال‌گران بازار نداریم

هیچ‌گونه اغماضی در برخورد با اخلال‌گران بازار نداریم

استاندار همدان با تاکید بر اینکه اقلام اساسی باید به دست مصرف کننده واقعی برسد، گفت: هیچ گونه اغماضی در برخورد با اخلالگران چرخه توزیع کالاهای موردنیاز مردم به ویژه روغن و گوشت مرغ نداریم و با متخلفان برخوردی قاطع و قانونی می شود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سیدسعید شاهرخی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان همدان ضمن هشدار به افراد سودجو و فرصت طلب، افزود: دنبال احتکار، گرانفروشی و اخلال در نظم بازار نباشید که علاوه بر نظارت و رصد دقیق فعالیت های بازار، برخوردی قاطع و قانونی با متخلفان خواهیم داشت. 

وی خاطرنشان کرد: تمام افراد دخیل در چرخه تامین و توزیع گوشت مرغ و روغن به شدت کنترل و در صورت مشاهده هرگونه تخلف به شعب ویژه مستقر در تعزیرات حکومتی و دادگستری معرفی و متخلفان در کمتر از ۴۸ ساعت مجازات می شوند. 
استاندار همدان با بیان اینکه روزانه ۷۰ تن روغن و حدود ۹۰ تن گوشت مرغ در بازارهای استان توزیع می شود گفت: راهکار موثری برای عرضه و توزیع مناسب اقلام در استان تعریف شده تا کالاها به دست مصرف کننده واقعی برسد.
او تصریح کرد: همچنین اقلام اساسی از طریق تعاونی های کارگری و کارمندی و نهادهای حمایتی بین افراد تحت پوشش توزیع می شود تا فشار از روی بازار برداشته شود. 
شاهرخی افزود: روند توزیع اقلام مورد نیاز مردم علاوه بر فروشگاه های سراسر استان در بین واحدهای صنفی به ویژه سوپرمارکت های محلات، شهرک ها و مناطق حاشیه شهر نیز تقویت و بیشتر می شود. 
استاندار همدان با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای تامین اقلام مورد نیاز مردم نداریم، گفت: سامانه توزیع با مشکلاتی مواجه است که با تدابیر اندیشیده شده به زودی اصلاح  می شود. 
به گفته وی، تا اشباع کامل بازار و تامین نیاز مردم توزیع کالاهای اساسی به شیوه های مورداشاره ادامه دارد و مردم هیچ دغدغه و نگرانی در این رابطه نداشته باشند.
شاهرخی به دستگاه های متولی نیز توصیه کرد: با عملکرد درست و همکاری بیشتر با سازمان صمت به سلامت چرخه تامین و توزیع کالا در سطح استان کمک کنند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن