Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم مشکلات قشر کارگر را برطرف کنیم

مشکلات قشر کارگر را برطرف کنیم

استاندار همدان با بیان اینکه مشکلات قشر کارگر باید با مذاکره، گفت‌وگو و پیگیری رفع شود گفت: کارگران بدانند اولویت مسئولان فراهم کردن زمینه رفاه و آسایش آنها است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سید سعید شاهرخی" در نشست صمیمی با جامعه کار، تولید و تشکل‌های کارگری و بازنشستگان استان همدان با بیان اینکه نجیب ترین و تاثیرگذارترین قشر در جامعه، تشکل های صنفی و کارگری هستند افزود: قبل و بعد از انقلاب نیز این قشر در مناسبت ها و برنامه های مختلف از آرمان های انقلاب دفاع کردند و در پشتیبانی از جنگ نیز حضور قوی داشتند.
استاندار همدان ادامه داد: خانه کارگر علاوه بر پیوند با نظام اسلامی، حقوق کارگران جامعه را مطالبه و پیگیری می کند. 
شاهرخی اظهار داشت: برخلاف برخی نقاط، مطالبات کارگران همدان در فضایی دموکراتیک و تاثیرگذار پیگیری می شود و این استان در این باره الگوی کشور است.
وی خاطرنشان کرد: به منظور همسان سازی حقوق، باید با صدای قوی مطالبه به حق جامعه کارگری را به دولت، مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون تلفیق منعکس کنید.
استاندار همدان با بیان اینکه حضور در کنار خیابان در شان کارگران نیست، افزود: به منظور انتقال دغدغه های کارگری زمینه برگزاری همایشی در سالن جلسات استانداری همدان با حضور مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیگر مسوولان تاثیرگذار ملی فراهم می شود.
شاهرخی یادآور شد: با توجه به تاکید مسئولان بهداشتی به رعایت فاصله  گذاری اجتماعی، نمایندگانی از سوی کارگران برای حضور در این جلسه انتخاب شده و جزئیات این نشست هم از طریق رسانه ها منعکس می شود.
وی با تاکید بر اینکه بنا نداریم حرف کسی را نشنویم اظهار داشت: با حساب و کتاب و احترام، شنونده درد دل های قشر کارگری بوده و قصد سانسور نداریم.
استاندار همدان اظهار داشت: چنانچه جامعه کارگری از پیگیری مطالبه و دغدغه های آنها از سوی مسئولان مطلع شوند، از حق خود کوتاه آمده و تشریک مساعی می کنند.
شاهرخی خاطرنشان کرد: چنانچه در اطلاع رسانی کوتاهی شده و کارگران توجیه نشوند از وضعیت به وجود آمده دلخور و گلایه مند شده و فکر می کنند کسی شنونده دغدغه های آنان نیست.
وی تاکید کرد: باید با شنیدن درد دل های قشر زحمت کش کارگری، این اعتماد را در آنها به وجود آورد تا کار به بداخلاقی کشیده نشود.
استاندار همدان با بیان اینکه منطق در قشر کارگری همدان حاکم است اظهار داشت: انقلاب اسلامی متعلق به قشر کارگری است بنابراین مسئولان برای خدمت به این افراد باید تلاش کنند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن