Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم همراهی اصناف با دولت در دوران کرونا ستودنی است

همراهی اصناف با دولت در دوران کرونا ستودنی است

استاندار همدان گفت: اصناف، بازاریان و تولیدکنندگان در شرایط تحریم های ظالمانه دشمن و همه گیری ویروس کرونا به خوبی با مردم و دولت همراهی کردند که این مجاهدت و استقامت ستودنی است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سیدسعید شاهرخی با صدور پیامی به مناسبت گرامیداشت روز ملی اصناف، اظهار داشت: روز ملی اصناف فرصتی مغتنم برای یادآوری و ارج نهادن به تلاش‌ها و ارزش‌های معنوی، اجتماعی و اقتصادی مجاهدان عرصه‌های اعتلا و شکوفایی اقتصادی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود تداوم تعطیلی‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا که یکی از طولانی‌ترین محدودیت‌ها برای مشاغل بود، کسبه و بازاریان استان همدان به خوبی شرایط را درک کرده و با استقامت ایستادند. 
استاندار همدان با اشاره به آشکار شدن دشمنی‌های کینه‌توزان و تحریم‌های ظالمانه علیه ایران اسلامی، اظهار داشت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گرفته، اصناف، بازاریان و تولیدکنندگان غیور ایرانی به عنوان سربازان و مجاهدان عرصه جهاد و تولید در خط مقدم مقابله با استکبار قرار گرفته‌اند.
شاهرخی در این پیام، فرارسیدن اول تیر ماه روز اصناف را به تمامی بازاریان و جامعه اصناف استان همدان تبریک گفت و از خداوند متعال بهروزی و سرافرازی این خدمتگزاران صدیق به اسلام و مردم را مسئلت دارم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن