Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم تغییر ساعت کاری ادارات همدان بعید است

تغییر ساعت کاری ادارات همدان بعید است

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان گفت: از آنجا که همدان جزء استان‌های گرمسیری نیست احتمال تغییر ساعت کاری اداره‌ها در این استان بعید است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، مهرداد نادری‌فر درباره وجود مسافران به ویژه خودروهای پلاک‌ استان خوزستان در همدان، بیان کرد: این موضوع در آخرین جلسه ستاد کرونای استان مطرح و نیروی انتظامی موظف شد از حضور و اسکان طولانی مدت مسافران در شهر جلوگیری کند.

وی ادامه داد: شهرداری نباید اجازه نصب چادر در پارک را به مسافران بدهد، همچنین سازمان میراث فرهنگی موظف است برخورد لازم را با افرادی که منازل خود را به مسافران اجاره می‌دهند داشته باشد و متخلفان را به دستگاه قضا معرفی کند.

دبیر هماهنگی ستاد مدیریت کرونای همدان با تأیید وجود مسافران در شهر همدان، مطرح کرد: متأسفانه شاهد مسافران در شهر و به ویژه تفرجگاه‌ها هستیم و منکر حضور آنها نمی‌شویم، تصمیماتی هم که در ستاد کرونای استان گرفته شده در راستای کاهش مسافران در همدان است. 

وی ادامه داد: ستاد کرونای استان بر مصوبات ستاد و عملکرد دستگاه‌های نامبرده نظارت دارد و احتمال اینکه تصمیمات سختگیرانه‌تری اعمال شود وجود دارد./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن