Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم تصفیه فاضلاب همدان اقتصاد استان را توسعه داد

تصفیه فاضلاب همدان اقتصاد استان را توسعه داد

استاندار همدان با تأکید براینکه افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب همدان یک تهدید بهداشتی را به فرصت تبدیل کرد، گفت: افتتاح این پروژه‌ها باعث توسعه اقتصادی همدان شد و منطقه ویژه اقتصادی همدان را نجات داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سید سعید شاهرخی سه‌شنبه ۸ تیرماه در آیین افتتاح پروژه فاز دوم تصفیه‌خانه فاضلاب همدان که درقالب هفته سیزدهم پویش هر هفته الف_ ب_ ایران صورت گرفت، اظهار کرد:استان همدان از نظر توسعه در یک جهش واقعی قرار دارد و در حوزه صنعت، گردشگری و خدمات پروژه‌های عمده‌ای در حال ساخت است.
شاهرخی با بیان اینکه افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب همدان یک تهدید بهداشتی را به فرصت تبدیل کرد که ما در گذشته معضل بزرگی داشتیم، ادامه داد: افتتاح این تصفیه‌خانه صنایع استان مانند پتروشیمی هگمتانه و پتروشیمی ابن‌سینا را هم با توسعه رو به‌رو کرده و همچنین مشکلات جدی که در دشت کبودراهنگ در زمینه فروچاله‌ها داشت، مرتفع خواهد شد.
استاندارهمدان با بیان اینکه هیچ واحد تولیدی ما مشکل برق ندارد، خاطرنشان کرد: همکاران ما در برق باختار اقدامات ارزشمندی انجام دادند. ما به قطب تولید فروسلیس در کشور تبدیل شدیم و بیش از ۳۳۰ پروژه اقتصادی داریم که نیازمند آب و برق است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن