Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم مردم در این شرایط سخت به کادر درمان کمک کنند

مردم در این شرایط سخت به کادر درمان کمک کنند

استاندار همدان با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در کشور و استان نگران کننده است تاکید کرد: مردم در این شرایط سخت کرونایی به کادر درمان کمک و با درک شرایط فعلی از برگزاری تجمع و دورهمی پرهیز کنند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سید سعید شاهرخی چهارشنبه شب در جلسه فوق العاده ستاد کرونا استان همدان افزود: لازمه مقابله با شیوع ویروس کرونا تغییر شکل آرایش و شیوه دفاعی محکم برای مبارزه با بیماری است. 
وی با بیان اینکه برای روزهای آینده احساس خطر می کنیم خاطرنشان کرد: شرایط در مرکز استان نگران کننده است و فرمانداری همدان در راستای محدودیت سازی اقدام کند. 
استاندار همدان با اشاره به شرایط قرمز کرونایی استان اضافه کرد: بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب باید با رعایت پروتکل های بهداشتی نگذاریم مجالس عزای امام حسین (ع) موجب شیوع ویروس کرونا شود. 
وی بر اطلاع رسانی در راستای مقابله با کرونا تاکید کرد و گفت: از روز شنبه آینده طرح ضربتی مقابله با کرونا در استان پس از تشکیل ستاد ملی کرونا اجرایی شود. 
شاهرخی اظهار داشت: کادر درمان خسته است و باید عزم همگانی برای ایجاد موجی باز دارنده تشکیل شود. 
وی با بیان اینکه این جلسه فوق العاده با توجه به نگرانی های اخیر رهبر معظم انقلاب و دستور رئیس جمهوری برای آرایش جدید مقابله با کرونا تشکیل شده است ادامه داد: شرایط استان همدان نسبت به بعضی استانها بهتر است اما بر اساس آمارهای موجود شرایط سخت کرونایی در پیش داریم و ورودی بیمارستانها در حال افزایش است. 
استاندار همدان اظهار داشت: عادی انگاری و کاهش سطح حساسیت مردم نسبت به همه گیری کرونا به عنوان یک آفت از عوامل اصلی و موثر در موج جدید شیوع ویروس است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن