Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم حرکت دانشگاه‌ها به سمت پیشرفت علمی کشور خواهد بود

حرکت دانشگاه‌ها به سمت پیشرفت علمی کشور خواهد بود

وزیر علوم با بیان اینکه بنده خود را سرباز نظام می‌‎دانم، گفت: هدف اصلی و تلاش‌ها بر این اساس خواهد بود که حرکت مجموعه دانشگاه‌ها به پیشرفت علمی کشور منجر شود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان در دیدار با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دولت سیزدهم ضمن تبریک کسب رای اعتماد بالا از مجلس شورای اسلامی توسط دکتر زلفی‌گل، اظهار داشت: سوابق علمی و اجرایی شما، امید تحول و حرکت پرسرعت علمی را در آموزش عالی ایجاد کرده است.
وی خطاب به وزیر علوم بیان داشت: از آنجایی که دیدگاه‌های متفاوت در قشر دانشگاهیان وجود دارد بنابراین باید سعی شود تا با احترام به دیدگاه‌های متعدد، در جهت تقویت نگاه انقلابی گام برداشته شود.
‌زلفی‌گل وزیر علوم و تحقیقات و فناوری نیز با بیان اینکه بنده خود را سرباز نظام می‌‎دانم، گفت: هدف اصلی و تلاش‌ها بر این اساس خواهد بود که حرکت مجموعه دانشگاه‌ها به پیشرفت علمی کشور منجر شود.
وی با اشاره به جلسه رای اعتماد در مجلس شورای اسلامی، مطرح کرد: علیرغم برخی از شایعات که خلاف واقع بود، مجلس و مردم نظرات بنده را شنیدند و رای اعتماد دادند.
وزیر علوم و تحقیقات و فناوری افرود: خطوط اصلی ما بر اساس قانون و منویات رهبری معظم انقلاب ترسیم شده است و لذا هرکس مطابق موازین و ارزش‌های نظام طی مسیر کند، قابل تقدیر است./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن