Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم تعاونی‌ها جهاد اقتصادی را به بهترین شکل اجرا می‌کنند

تعاونی‌ها جهاد اقتصادی را به بهترین شکل اجرا می‌کنند

استاندار همدان با صدور پیامی به مناسبت هفته تعاون، گفت: تعاونی ها و فعالان این حوزه با نقش آفرینی در تولید، جذب سرمایه گذاری و اشتغال جهاد اقتصادی را به بهترین شکل محقق و اجرا می کنند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، در پیام سید سعید شاهرخی آمده است: تعاونی‌ها در آینده نیز با همبستگی و تعامل بیشتر با یکدیگر، بهتر از گذشته در این حوزه نقش آفرینی می کنند و بی شک تلاش جهاگران این عرصه اقدامی شایسته قدردانی است.

استاندار همدان در ادامه این پیام آورده است: تعاون به عنوان احیاگر ارزش‌های مبتنی بر همبستگی، مشارکت، اتحاد و مسولیت پذیری اجتماعی و نقش تعاونی‌ها در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور بر کسی پوشیده نیست و این بخش مردمی در میدان کار و تولید و افزایش سطح درآمد و مشارکت اجتماعی در جامعه مؤثر است.
شاهرخی می افزاید: بی شک تلاش در حوزه اشاعه تعامل و مشارکت هماهنگ بین اقشار مختلف جامعه برای فعال ساختن ظرفیت های بالقوه و استفاده مطلوب از فرصت ها برای بهره وری در عرصه های گوناگون و شکوفایی استعدادها در بخش های مختلف اقدامی شایسته است که می تواند ضمن حفظ ارزش های معنوی، نتایج مفید اقتصادی را نیز دربر داشته باشد.
وی با تبریک هفته تعاون به همه تعاونگران استان همدان و قدردانی از اهتمام آنها در راستای تولید و خدمات و توزیع کالا ابراز امیدواری کرد در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به نام سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده با توسعه و ترویج فرهنگ تعاون، زمینه بالندگی بیش از پیش استان همدان در بخش های مختلف فراهم شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن