Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم بومی‌گزینی خواست مردم است/ به خواست مردم توجه می‌کنیم

استاندار همدان:
بومی‌گزینی خواست مردم است/ به خواست مردم توجه می‌کنیم

استاندار همدان گفت: با میدان دادن به جوانان زمینه حضور آنان در مدیریت استان فراهم می‌شود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، علیرضا قاسمی فرزاد در نشست مشترک مجامع پیشکسوتان نسل انقلاب و جوانان  اظهار داشت: باید روح انقلابی‌گری در سیستم اداری و اجرایی کشور جریان پیدا کند.

وی با بیان اینکه باید به جوانان میدان داد که با کار آشنا شده و زمینه حضور آنها در بدنه مدیریتی فراهم شود گفت: نیاز به همکاری و همراهی همه مجموعه ها برای توسعه استان داریم.
استاندار همدان با تشریح وضعیت استان و مطالبات گروه‌های  مردمی ادامه داد: پیشنهادات و مطالبات نمایندگان مجامع پیشکسوتان نسل انقلاب و جوانان استان، راهبردی و منطبق با واقعیات جامعه و دغدغه همه دلسوزان انقلاب است.
وی با این توضیح که مشکلات و مسائل طرح شده از سوی نمایندگان این مجامع پیگیری و بررسی خواهند شد عنوان کرد: راه حل مشکلات و مسائل استان، همراهی و پشتیبانی همه ارکان نظام و عموم مدیران و مسئولان است.
قاسمی فرزاد با بیان اینکه مواجه ما با مسائل و مشکلات، از جنس برنامه‌محوری و ارائه راه‌حل در دوران مدیریتی است مطرح کرد: وظیفه ما این است که با‌ توجه به ظرفیت‌های موجود در کشور و استان با طرح و برنامه بر مشکلات پیشرو فائق آییم.
وی با اشاره به اینکه اگر چه کار سخت است اما قابل انجام است پس نیاز به همکاری همه داریم  اظهار داشت:  مهم‌ترین مشکلات کشور و استان در حوزه‌های اقتصادی و حمایت از تولید است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و دولت است‌.
این مقام مسئول ادامه داد: ظرفیت‌های استان در زمینه گردشگری باید به میدان آمده و با تمام توان برنامه‌ها و طرح‌های خود را در راستای ارتقا کسب و کار ارائه کنند.
وی افزود: جوانان باید در بطن و متن جریانات اداری و کاری قرار گیردند تا بتوانند در آینده از عهده مسئولیت‌‌ها بر آیند. 
استاندار همدان  با این توضیح که باید به گونه‌ای عمل شود که فضا و زمینه انتقال تدریجی مسئولیت‌ها به جوانان صورت گیرد عنوان کرد:  نخست باید جوانان را در کنار مدیران قرار داد تا تجربه یاد بگیرند سپس به آنها مسئولیت اجرایی داد.
وی بومی‌گزینی را یکی از مطالبات مردم استان برشمرد و ادامه داد: ما این خواست مردم را  در نظر گرفته و به آن توجه می‌کنیم./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن