Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم رفع موانع اجرایی واحدهای تولیدی اولویت استان همدان

رفع موانع اجرایی واحدهای تولیدی اولویت استان همدان

استاندار همدان با تاکید بر حمایت بی چون و چرای دولت سیزدهم از رونق تولید و تولیدکنندگان، گفت: رفع موانع و جبران کمبودهای موجود در بخش صنایع و کارخانجات به عنوان یک اولویت محوری در دستور کار مدیریت اجرایی استان قرار گرفته است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، علیرضا قاسمی فرزاد در جریان بازدید از کارخانه تولیدی شیشه همدان، اظهار داشت: تولیدکنندگان جهادگران عرصه اقتصادی هستند و در شرایطی که دشمنان تحریم‌های ظالمانه ای را بر ما تحمیل کرده، این قشر افسران بلندپایه ما در عرصه نبرد اقتصادی هستند. 
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در عرصه تولید، تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم فضای کسب و کار و تولید در استان همدان دچار اخلال شود و برهمین اساس به صورت جدی و فعال از تولیدکنندگان حمایت می کنیم. 
استاندار همدان فعالیت شرکت تولیدی شیشه را نمونه بارزی از جهاد در عرصه تولید دانست و تاکید کرد: این واحد تولیدی با اشتغال بالا و تولید با کیفیت و مناسب توانسته به یک برند تولیدی خوشنام در صنعت استان همدان تبدیل شود.
قاسمی فرزاد با اشاره به شعار محوری امسال مبنی بر «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» گفت: رفع موانع تولید و تسهیل شرایط برای فعالیت در این عرصه از مهم ترین وظایف مدیران اجرایی استان همدان است که اجرای آن با قوت دنبال می شود./

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن