Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم دفتر استاندار به روی سرمایه‌گذاران باز است

دفتر استاندار به روی سرمایه‌گذاران باز است

استاندار همدان در سفر یک‌روزه خود به شهرستان ملایر، در نشستی صمیمانه با مدیران بافتینه ملایر، گفت: بیش از دو سال است که ‌کشور درگیر پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس کرونا است.

به گزارش "همدان نیوز"، علیرضا قاسمی فرزاد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا علیرغم کمبود و مشکل اولیه در تولید ماسک، و دیگر ملزومات بهداشتی در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، بافتینه ملایر با عملیات جهادی و موثر، نیازمندی کشور را برطرف کرد.
به گزارش "همدان‌نیوز"، قاسمی‌فرزاد افزود: اقدامات بافتینه ملایر در جهت تامین و تولیدِ وسایل و ملزومات مقابله با شیوع ویروس کرونا در کشور و استان قابل تقدیر است.
نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اهمیت شعار سال، گفت: در چندسال اخیر آنچه در مرکز توجه نظام و در راس آن مقام معظم رهبری قرار داشته، حمایت و پشتیبانی از تولید و واحدهای تولیدی بوده است. بنابراین سیاست‌های دولت سیزدهم نیز بر پایه رفع موانع تولید بوده و نه‌تنها ارزش خاص و ویژه‌ای برای تولیدکنندگان قائلند بلکه حمایت همه‌جانبه‌ای از آن‌ها نیز انجام می‌دهند.
وی گفت: به عنوان خدمت‌گذار مردم در استان با همکاری و همراهی مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان، از واحدهای تولیدی و تولید‌کنندگان حمایت حداکثری خواهیم‌کرد.
استاندار همدان، با تقدیر و تشکر از نمایندگان ملایر در مجلس شورای اسلامی، گفت: تلاش‌ها و اقدامات نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، در راستای رفع مشکلات و مسائل استان و شهرستان ملایر قابل تقدیر است.
وی در پایان سخنان خود گفت: تلاش می‌شود با انجام برخی حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها، موانع بافتینه ملایر رفع، و سطح کیفی محصولات آن ارتقا یابد‌.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن