Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم بازدید وزیر بهداشت از مرکز جامع سلامت روستای درجزین شهرستان درگزین

بازدید وزیر بهداشت از مرکز جامع سلامت روستای درجزین شهرستان درگزین

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وارد همدان شد و با حضور در شهرستان درگزین از مرکز جامع سلامت روستایی درجزین و پروژه در حال احداث ساختمان جدید مرکز جامع سلامت روستای درجزین بازدید کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، بهرام عین‌ اللهی وزیر بهداشت صبح پنج‌شنبه ۶ مردادماه در جریان سفر ریاست جمهور و هیأت دولت با هدف بررسی شرایط حوزه سلامت و تقویت عملکرد حوزه بهداشت و درمان در خدمت‌رسانی به مردم و برنامه‌ریزی بهتر در جهت اقدامات آتی این حوزه به استان همدان سفر کرد.

وی ضمن بررسی شرایط خدمت رسانی این مرکز و ارزیابی تجهیزات و دپوی دارویی، از ساختمان فعلی مجموعه نیز بازدید کرد.

فراهم شدن زمینه و تامین اعتبار برای ساخت بیمارستان ۳۲ تخت خوابی در این شهرستان مهم‌ترین خواست و مطالبه مردم این دیار از رییس جمهور و دولت مردمی سیزدهم است.

۱۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه سال جاری برای ساخت بیمارستان شهرستان درگزین پیش‌بینی شده است که درخواست مسئولان تامین و جذب اعتبار این طرح از محل ماده ۲۳ است.

این شهرستان سال ۱۳۹۸ از بخش به شهرستان ارتقا یافت که از آن زمان تاکنون تنها ۱۵ اداره از مجموع ۴۵ دستگاه دولتی (اداره کل) در درگزین ایجاد و مستقر شده که البته این ادارات نیز با کمبود جدی نیرو و کارشناس برای پیگیری امروز و انجام ماموریت‌های محوله مواجه هستند.

محمد مهدی مجذوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در این بازدید سایت دارویی "نماد" را به عنوان مرجع اطلاعات دارویی استان همدان به وزیر بهداشت معرفی کرد.

عبادی، معاون پرستاری وزیر بهداشت و نماینده تام الاختیار وی در این سفر، از روز گذشته در میز ارتباطات مردمی دانشگاه علوم پزشکی همدان مستقر و پاسخگوی مراجعات مردمی بوده است.

وی همچنین پیش از حضور وزیر بهداشت در استان همدان، ظرفیتها و پتانسیل این استان را در حوزه سلامت مورد بررسی قرار داد.

گفتنی است؛ پاسخگویی و ارائه خدمت به مردم در میز ارتباطات مردمی دولت تا امروز ۶ مردادماه تا ساعت ۱۸ در ساختمان اصلی ستاد دانشگاه ادامه دارد.

هم‌چنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در بهشت منظریه شهرستان قروه درگزین در استان همدان به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

وی در این آیین به جایگاه والای شهیدان در حفظ نظام ارزشمند جمهوری اسلامی ایران اشاره و عنوان کرد: امید است حضور ما در این استان به حفظ دستاوردهای نظام و ارائه خدمات بهتر حوزه سلامت به هم وطنان منجر شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن