Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس الان اراده کنیم تا شب آل‌ سعود را به خاک سیاه می‌نشانیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه:
الان اراده کنیم تا شب آل‌ سعود را به خاک سیاه می‌نشانیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت:‌ همین الان اگر اراده کنیم می‌توانیم تا شب رژیم آل سعود را به خاک سیاه بنشانیم.

به گزارش "همدان نیوز"، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه طی سخنانی در همایش بررسی مؤلفه‌های جنگ‌های آینده که در مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی برگزار شد، با بیان اینکه دشمن به خصوص آمریکایی‌ها بسیاری از مبانی قدرت ما را نمی‌فهمند گفت: از جمله این موارد ایمان به خدا و روحیه شهادت‌طلبی و ایثار است که در طول سال‌های جنگ به خوبی نشان داده شد و بعد از آن نیز در مقاطع مختلف شاهد این مؤلفه‌ها بودیم.

وی با اشاره به تسلط آمریکایی‌ها در پیش از انقلاب در تمامی مراکز استراتژیک ایران گفت: آنها پیش از انقلاب بر برخی مراکز مهم مانند بانک مرکزی، وزارت کشاورزی و تلویزیون تسلط کامل داشتند تا از این طریق ما را وابسته کنند و ما دیدیم که پس از رفتن آنها نیز ما در بسیاری از موارد هنوز به خارج از کشور وابسته بودیم و متأسفانه امروز 98 درصد از بذر مورد استفاده در کشور از خارج تأمین می‌شود که در این میان فکر می‌کنم تنها گندم استثنا باشد که آن هم به دلیل تأکیداتی بود که از طرف امام (ره) و رهبر معظم انقلاب صورت گرفت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه آمریکا را دشمن اصلی انقلاب اسلامی دانست و گفت:‌ دشمن اصلی ما در 8 سال دفاع مقدس عراق نبود و امروز هم دشمن ما رژیم سعودی نیست و اینکه برخی بخواهند دشمنی عربستان را جایگزین دشمنی آمریکا کنند از مصادیق نفوذ است.

فدوی تصریح کرد: سعودی ها بدون اجازه آمریکا حتی قدمی بر نخواهند داشت و آنها از هیچ پارامتری برای تهدید جمهوری اسلامی برخوردار نیستند.

وی ادامه داد: من تعجب می‌کنم که برخی در داخل این حرف‌ها را می‌زنند و دنباله‌رو هدف دشمنان اصلی ما مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند که می‌خواهند این تفکر را جا بیندازند که دشمنی رژیم سعودی را جایگزین آمریکا کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تأکید کرد:‌ ما همین الان هم اگر اراده کنیم می‌توانیم تا شب رژیم آل سعود را به خاک سیاه بنشانیم.

فدوی افزود: نیروی دریایی سپاه در طول شبانه‌روز صد فروند شناور در خلیج فارس برای مأموریت گشت و شناسایی دارد و هر شناوری که بخواهد از این منطقه عبور کند ما در کنار آنها هستیم ولی سال‌‌هاست که خبری از شناورهای عربستانی نیست.

وی گفت: اگرچه عربستان شناورهای بزرگی در اختیار دارد اما در طول این چند سال هیچ گاه آنها را ندیدیم جز در مواردی که بخواهند به سمت دریای سرخ بروند که مجبورند از تنگه هرمز عبور کنند اما مأموریتی برای گشت ندارند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تأکید کرد: نه تنها عربستان بلکه هیچ کدام از کشورهای خلیج فارس از مؤلفه تهدید و حمله علیه جمهوری اسلامی برخوردار نیستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه به اظهارات دو ماه قبل وزیر دفاع آمریکا در امارات اشاره کرد و افزود: او می‌گوید آمریکا با کمک متحدین منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای خود به دنبال ایجاد یک توان بازدارنده در برابر ایران است.

فدوی افزود: این اظهارات یک سخن تبلیغاتی از زبان یک خبرنگار یا مرکز مطالعات نیست بلکه وزیر دفاع آمریکا این حرف را می‌زند و آنها به این موضوع اعتقاد دارند و این نشان دهنده آن است که آمریکایی‌ها به ایران به عنوان یک قدرت نگاه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها از اولین روز سال 1366 طعم تلخ مقابله با نیروهای سپاه را در خلیج فارس چشیده‌اند و هر بلایی که سر آنها در طول این مدت آمده از طرف نیروی دریایی سپاه بوده است و این را خود آنها اذعان کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن