Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس دشمن‌شناسی و تقوای دینی و سیاسی از شاخص‌های اصلی انقلابی‌گری

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تأکید کرد:
دشمن‌شناسی و تقوای دینی و سیاسی از شاخص‌های اصلی انقلابی‌گری

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر پایداری به اصول و مبانی انقلاب اسلامی گفت: دشمن‌شناسی و تقوای دینی و سیاسی از شاخص‌های اصلی انقلابی‌گری است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در مراسم تودیع و معارفه معاون هماهنگ کننده، معاون اجرایی و سازمان بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) اظهار داشت: یکی از نکات عمیق و دقیقی که رهبر انقلاب در سال‌های اخیر به آن اشاره دارند بحث انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن است.

وی تصریح کرد: ما پاسدران باید نکاتی را رعایت کنیم که بتوانیم بازوان خوبی برای نظام و رهبر انقلاب باشیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه اولین شاخصی که رهبر انقلاب بیان می‌فرمایند پایداری به اصول و مبانی انقلاب اسلامی است، گفت: اصول و مبانی انقلاب ما از اسلام ناب محمدی است که باید در تمام شئونات پیاده شود.

وی با اشاره به نقش بی بدیل و بزرگ سپاه در کشور اظهار داشت: پاسداران باید با افزایش مطالعات خود در زمینه‌های گوناگون سربازان خوبی برای ولایت باشند.

ابوحمزه گفت: دومین شاخصی که رهبر انقلاب در زمینه انقلابی‌گری مطرح فرمودند بحث شناخت دشمن و دشمن‌شناسی است.

وی اضافه کرد: باید همواره نقشه‌های دشمن را رصد کنیم و اهداف شوم آنها را بشناسیم و در مرحله بعد برای مقابله با هجمه‌های دشمن برنامه‌ریزی کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: رهبر انقلاب بارها فرموده‌اند تکفیری‌ها دشمن دسته چندم ما هستند و دشمن اصلی ما استکبار و در رأس آن آمریکای جنایتکار است و همین کلام رهبری حجت را برای تمام مسئولان نظام در راه شناسایی دشمن تمام می‎کند.

وی با بیان اینکه شاخص بعدی انقلابی‌گری تقوای دینی و سیاسی است، خاطرنشان کرد: آنچه امروز دشمن برای جوانان این مرز و بوم برنامه‌ریزی می‌کند تا بتواند آنها را منحرف کند از طریق دو مقوله فساد اخلاقی و مواد مخدر است.

ابوحمزه تأکید کرد: باید بدانیم نقشه‌های دشمن تنها مربوط به جوانان نیست بلکه مسئولین و خواص جامعه ما را نیز تهدید می‌کند.

وی ادامه داد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید اگر انسان تقوای الهی پیشه کند قدرت شناخت حق و باطل که همان بصیرت است به او عطا می‌شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن