Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس عده‌ای با ساده‌لوحی خیال نکنند دشمن همیشگی ما تغییر رویه داده است

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
عده‌ای با ساده‌لوحی خیال نکنند دشمن همیشگی ما تغییر رویه داده است

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: عده‌ای با ساده لوحی خیال نکنند که دشمن همیشگی ما تغییر رویه داده است چراکه تاریخ و زمان ثابت کرده است که آمریکا دشمن ما بوده و خواهد بود.

به گزرش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان، سردار مظاهر مجیدی در مراسم افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت داق داق آباد و ایده‌لو در کبودراهنگ اظهار داشت: متاسفانه بعضی عنوان می کنند ما نیاز به نیروی نظامی نداریم این افراد چشمان خود را به روی حقیقت بسته‌اند و امروز ما بیشترین ضربه را از این افراد می خوریم چراکه دشمن خارجی قدرت مقابله با ما را ندارد.

وی در ادامه با انتقاد از اظهارات عده ای مبنی بر انحلال نیروهای نظامی در کشور افزود: آیا جنایت‌های آمریکا و دست پرورده‌های او در کشورهای سوریه، عراق و یمن را نمی بینید؟

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: کسانی که خود را ادامه دهنده تفکرات امام خمینی (ره) عنوان می کنند، چنین ادعاهای بی اساسی که مغایر با تفکرات امام راحل است را مطرح نکنند، چراکه دشمن در طول تاریخ ثابت کرده همیشه در کمین تجاوز به کشور ما بوده است.

وی خاطر نشان کرد: توطئه‌های شوم دشمنان با اراده خداوند و همت جوانان این مرز وبوم همیشه نقش بر آب خواهد شد.

مجیدی عنوان کرد: ما با نگاه به تاریخ پی خواهیم برد که در پشت صحنه همه این توطئه‌ها آمریکای جنایتکار نقش مهمی داشته است، بنابراین عده‌ای با ساده لوحی خیال نکنند که دشمن همیشگی ما تغییر رویه داده است چراکه تاریخ و زمان ثابت کرده است که آمریکا دشمن ما بوده و خواهد بود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن