Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس درمان ایثارگران شوخی بردار نیست/ آقای رئیس جمهور به داد مشکلات ایثارگران برسید

درمان ایثارگران شوخی بردار نیست/ آقای رئیس جمهور به داد مشکلات ایثارگران برسید

عضو فراکسیون ایثار گران مطرح کرد: بیمه ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده معزز شهدا قطع شده و ایثارگران سرگردان در بیمارستان ها به سر می برند و هیچکس پاسخگو نیست.

به گزارش "همدان نیوز"، امیر خجسته گفت: چند روزی است که اتفاقاتی در بنیاد اتفاق افتاده است، پدر شهید در بیمارستان به رحمت خدا رفته، اما پیکر وی را به خاطر بیمه ترخیص نمی‌کنند. جانبازان ما در بیمارستان مورد بی‌توجهی واقع می‌شوند بیمه قطع شده و همه ایثارگران با مشکلات عدیده‌ای از جمله مشکلات درمانی، روحی روانی و ... روبرو شده‌اند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: چه کسی می‌خواهد پاسخگو باشد و چه کسی هزینه دارو و درمان ایثارگران را تامین می‌کند؟ بیمه حداقل رسیدگی به ایثارگران است. درمان ایثارگران، رسیدگی در بیمارستان‌ها، دارو و کلیه مسائل درمانی حداقل خواست ایثارگران است، چرا قطع شده؟

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس با بیان اینکه درمان ایثارگران شوخی بردار نیست، خطاب به رئیس جمهور گفت: با قاطعیت مشکلات درمانی ایثارگران را به طور ویژه در هیئت دولت حل کنید؛ اجازه ندهید بیش از این به ایثارگران بی‌حرمتی شود و کسانی که جانشان را فدای نظام و کشور کردند، امروز مورد بی حرمتی قرار گیرند؛ در بنیاد هیچ خبری نیست، بی حرمتی به ایثارگران بزرگترین ضربه‌ای است که در این دوران دیده می‌شود.

خجسته در ادامه بیان کرد: بسیاری از چیزها قطع و رها شده است، جانباز 70درصد چطور می‌تواند با حداقل حقوق دریافتی که دارد، داروی خود را تامین کند؟ آقایان یا اطلاع دارند که پدر شهید درچه حالی است و جانباز 70درصد ما چه می‌کِشد یا غفلت می‌کنند. آیا باید به بحث درمان ایثارگران بی‌توجه بود و داروی آنها را قطع کرد؟آقایان اطلاع دارید که پدر شهید در چه حالی است؟ چرا غفلت می کنید؟ اگر توانایی مدیریت ندارید چرا مسئولیت قبول می‌کنید؟

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس از رئیس جمهور خواست موضوع ایثارگران را حل کند و گفت: آیا می‌دانید در دانشگاه‌ها به فرزندان ایثارگران چه می‌گذرد؟ آقای رئیس جمهور برادر ارجمند، اگر ما یک لحظه خود را جای این افراد بگذاریم، کسانی که در روز و شب صدبار شهید می‌شوند و عوارض جبهه و جنگ و خمپاره آسایش و آرامش را از آنها گرفته، دیگر از این مسئله غفلت نمی‌کردید.

منبع: خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن