Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس مدیران شهری به جای سیاسی‌کاری به وظایف خود عمل کنند

مدیران شهری به جای سیاسی‌کاری به وظایف خود عمل کنند

رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: مدیران شهری باید به دنبال ایده و طرح های نو برای توسعه شهری باشند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان ، محمد تبریزی در جلسه کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورا کسب تجربه برای مدیران شهری را ضروری دانست و اضافه کرد: مدیران شهرداری باید برای کسب تجربه سفرهای خارج از استان حتی خارج از کشور داشته باشند.

تبریزی اظهار کرد: ذهن مدیران شهری باید معطوف به امور شهری باشد و به دنبال ایده و طرح های نو برای توسعه شهری باشند.

وی به اجرای پروژه های شهری اشاره کرد و یادآور شد: اجرای پروژه های تاثیر گذار در یک نقطه از شهر در نقاط دیگر نیز تاثیر خواهد گذاشت.

تبریزی با بیان اینکه همدان پتانسل بالایی در عرصه سرمایه گذاری دارد، تاکید کرد: ضروری است پروژه های سرمایه گذاری در واحد VIP به صورت ویژه مورد بررسی و حمایت قرار گیرند

رضا میرزایی رئیس شورای اسلامی شهر همدان هم بر حمایت از سرمایه گذاران تاکید کرد و افزود: مدیران شهرداری بجای پرداختن به مسایل سیاسی به وظایف خود عمل کنند و از سیاسی کاری بپرهیزند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مجید موسوی عضو دیگر شورای اسلامی شهر همدان هم تاکید کرد: بخش وی آی پی (VIP) باید پروژه های سرمایه گذاری را با دقت پیگیری و رسیدگی کند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی بر توجه به نقاط کمتر توسعه یافته تاکید کرد و افزود: بلوار آیت اله نجفی ظرفیت خوبی در امر سرمایه گذاری و توسعه شهر همدان است.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری همدان نیز ضمن ارائه گزارشی از پروژه های به سرمایه گذاری صنایع تبدیلی میوه خشک کن در همدان اشاره کرد و افزود: مقرر شد با هماهنگی سازمان و شهرداری منطقه 4 اقدامات لازم در این خصوص انجام و سرمایه گذاری به صورت مشارکتی با شهرداری صورت پذیرد.

اکبر رنجبران به متقاضی سرمایه گذاری برای احداث مرکز برندینگ خودروی ایران در همدان نیز اشاره رکد و گفت: سرمایه گذار مجوزات لازم برای این امر را اخذ کرده و در مرحله هماهنگی اجرای طرح است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن