Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس همدان به رئیسی رأی داد

همدان به رئیسی رأی داد

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: از مجموع کل آرا در استان حجت الاسلام رئیسی با کسب 483285 رأی و حجت‌الاسلام روحانی با کسب 418256 رأی به ترتیب در استان همدان بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه با اشاره به اتمام شمارش آرای ریاست جمهوری در استان همدان اظهار داشت: درصد مشارکت و حضور استان همدان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا 73.84 درصد است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور حداکثری مردم دارالمومنین همدان در انتخابات عنوان کرد: مردم فهیم، هوشیار، بیدار، آگاه و ولایت مدار همدان به خوبی فرمایشات امام خامنه ای(مد ظله العالی) را در راستای تحقق حضور حداکثری اجرا کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه کل شمارش صندوق‌های ریاست جمهوری در استان به اتمام رسیده است، گفت: آراء مأخوذه ریاست جمهوری در استان 949107 بوده که در مجموع 920105 رأی مأخوذه صحیح بوده است.

وی ابراز داشت: از میزان کل آرا در استان حجت الاسلام رئیسی با کسب 483285 رأی و حجت‌الاسلام روحانی با کسب 418256 رأی به ترتیب در استان همدان بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند.

سردار ابوحمزه یادآور شد: آقای میرسلیم نیز 14637 رأی و آقای هاشمی‌طبا نیز 6008 رأی در استان همدان کسب کرده‌اند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن