Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس لیست‌‌های رأی‌آورندگان شورای شهر همدان در شبکه‌های اجتماعی صحت ندارد/ امیدواریم نتیجه تا پایان امروز اعلام شود

فرماندار همدان:
لیست‌‌های رأی‌آورندگان شورای شهر همدان در شبکه‌های اجتماعی صحت ندارد/ امیدواریم نتیجه تا پایان امروز اعلام شود

فرماندار شهرستان همدان گفت: شمارش آراء انتخابات شورای اسلامی شهر از ساعت 10 صبح امروز در همدان آغاز شده است.

علی تعالی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار "همدان نیوز"، با اعلام این خبر افزود: شمارش آراء شوراها از ساعت 10 صبح آغاز شده  و از ساعت 12 به بعد، شمارش آراء شدت گرفته و صندوق‌های بیشتری وارد سالن تجمیع آراء می‌شود و نمی‌توان درصد دقیقی از شمارش آراء را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه هر زمان شمارش آراء به پایان رسیده و ناظران تأیید کنند، به اطلاع مردم خواهد رسید، خاطرنشان کرد: امیدواریم شمارش آراء تا پایان امروز به پایان رسیده و نتیجه اعلام شود.

تعالی با اشاره به اینکه تخلف قابل توجهی در روز انتخابات و فرایند رأی گیری در شهرستان همدان به ثبت نرسید، یادآور شد: در روز 29 اردیبهشت ماه هیچ گونه دستگیری متخلفین در همدان گزارش نشد.

وی به ارائه برخی لیست‌ها در شبکه های مجازی اشاره کرد و گفت: لیست ها مورد تأیید ما نیست و صحت هم ندارد، چون در سالن تجمیع کسی اطلاعی ندارد که چه میزان از آراء شمرده شده و چه کسانی در لیست رأی‌آورندگان قرار دارند.

فرماندار همدان با بیان اینکه اعضای شعب در سالن تجمیع وظایف شمارش آراء را دارند، خاطرنشان کرد: پنج نفر عضو شعبه و دو نفر کاربر شعبه مشغول شمارش آراء هستند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن