Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان همدان برگزار می شود

به مناسبت سوم خرداد؛
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان همدان برگزار می شود

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان ضمن تبریک فرارسیدن سالروز گرامیداشت حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر گفت: صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان در آموزشگاه قدس برگزار می شود.

به گزارش "همدان نیوز"، علی اکبر کریمپور در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس گفت: این عملیات به عنوان یکی از برجسته ترین عملیات های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس می باشد که با رشادت های جوانان برومند این کشور منجر به آزاد سازی شهر خرمشهر گردید.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: فتح خرمشهر در سوم خرداد 61 در عملیات بیت المقدس از اهمیت ویژه ای برخوردار بود به طوری که شور و شوق حاصل از این پیروزی نه تنها در بین  خرمشهری های عزیز بلکه در سراسر ایران اسلامی فراگیر شده بود.

کریمپوردر ادامه به برنامه های شاخص در این روز خبر داد وگفت: بیش از 70عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد  در استان همدان برگزار می شودکه بیشتر این برنامه ها با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم برگزار خواهند شد.

وی گفت : برگزاری نمایشگاه کتاب ،سرکشی از خانواده محترم شهدا و ایثارگران ،ویزیت رایگان ، برگزاری یادواره های آبروی محله ، اعزام خانواده محترم شهدا به مشهد مقدس از جمله مهمترین برنامه های پیش بینی شده می باشد.

کریمپور  گفت : از دیگر برنامه های بزرگداشت این روز می توان به برگزاری نمایشگاه عکس، ایستگاه های صلواتی  و همچنین غباروبی از مزار شهدا اشاره کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن