Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس «میرسلیم» به روحانی نامه نوشت

«میرسلیم» به روحانی نامه نوشت

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور نوشت:پیشنهاد می‌نمایم به عنوان یکی از کانون‌های تفکر،با دعوت از نامزدهای ریاست جمهوری و تشکیل جلسات مداوم، شرایطی فراهم گردد تا با جمع‌بندی اندیشه‌ها پیشنهادهاى عملیاتى ارائه و تقدیم دولت گردد.

به گزارش "همدان نیوز"، سیدمصطفی میرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نامه‌ای خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور نوشت. متن این نامه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقاى دکتر حسن روحانی

رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

موضوع : اعلام آمادگی برای خدمت به مردم

با سلام

ضمن عرض تبریک مجدد انتخاب آن جناب به ریاست جمهوری اسلامی ایران، صمیمانه آرزو می نمایم که در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی و برقراری عدالت و محو فساد توفیق الهی نصیبتان گردد و آرامش و رفاه مردم با بهبود شرایط اقتصادی و رفع تبعیض وحل معضل اشتغال در دولت دوازدهم افزایش یابد.

پیشاپیش رای هیئت وزیران جدید آن جناب در دولت دوازدهم نیز از درگاه ایزد منان آرزوی موفقیت روزافزون در جهت تحقق اهداف و برنامه های نظام جمهوری اسلامی می نمایم.

نظر به این که تاکنون تحت تأثیر برخی سوء تدبیرها و فرصت سوزی‌ها در داخل و اقدامات خصمانه استکبار و دشمنان از خارج، برآیند عملکرد کشور به نحوی بوده است که فاصله زیادی از نظر توسعه و پیشرفت با اهداف سند چشم انداز و در مقایسه با رقبای منطقه‌ای بوجود آمده است، تدوین و تحقق"برنامه توسعه شتابان جمهوری اسلامی ایران" در دولت دوازدهم ضرورت اجتناب ناپذیر دارد که لازمه آن تعامل خوب با دنیا برای جذب سرمایه و فناوری های پیشرفته و رقابتی از یکسو و بویژه بکارگیری همه جانبه امکانات کشور و استفاده مؤثر از نیروی انسانی توانمند و سرمایه هاى داخلى از سوی دیگر است.

به همین منظور و با عنایت به دعوت اخیر جناب عالی برای همکاری پیشنهاد می‌نمایم که به عنوان یکی از کانونهای تفکر ریاست جمهورى، با دعوت از نامزدهای ریاست جمهوری دوره دوازدهم که علاقه‌مند و معتقد به این همکارى‌اند و تشکیل جلسات مداوم و مؤثر، شرایطی فراهم گردد تا با جمع‌بندی اندیشه ها و نظریات ایشان که خود متکی به جمع زیادی از نخبگان کشور است، به دور از فضای رقابت و در جوی صمیمی و دوستانه و خدمت گرایانه، پیشنهادهاى عملیاتى ارائه و جمع بندی و تقدیم دولت گردد.

قطعاٌ پیشرفت و موفقیت دولت‌ها در ایران بویژه دولت دوازدهم، آرزوی همه دوستداران انقلاب و کشور است.

ضمن آرزوی توفیق برای جناب عالی و همکاران محترم در خدمت به مردم ، آمادگی خود را مانند گذشته براى هر گونه همکاری و همفکری با هدف چاره جویى مشکلات کشور اعلام می نمایم.

سیدمصطفی میرسلیم

سوم خرداد 1396

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن