Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس صدها آمریکا و امثال آن نمی‌توانند آسیبی به انقلاب ایران بزنند

حاجی‌بابایی:
صدها آمریکا و امثال آن نمی‌توانند آسیبی به انقلاب ایران بزنند

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب با رهبری مقام معظم رهبری مثل قطاری است که بر روی ریل، با سرعت بسیار بالا به مقصد نزدیک می‌شود.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از ایسنا، حمیدرضا حاجی‌بابایی امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در شهرکرد، اظهار کرد: امروز آمریکا به دنبال عملی کردن توطئه‌های دیگری در خاورمیانه است.

وی با اشاره به اینکه ایران توانست آمریکا را از خاورمیانه دور کند، افزود: آمریکا به این نتیجه رسیده است که نمی‌تواند با ایران مقابله کند و اکنون جمهوری اسلامی تا دو هزار کیلومتر بیرون از مرزهای خود را در اختیار دارد و همین موجب مأیوس شدن آمریکا از حمله نظامی به ایران است.

حاجی‌بابایی تصریح کرد: امروز توطئه آمریکا تحریم اقتصادی است و انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا نشان این است که آمریکا در معادلات خود و در خلق معاهده‌ها به بن بست رسیده است.

وی بیان کرد: آخرین رسوایی آمریکا در نوع نگاه به موافقت‌نامه برجام بود که ناجوانمردانه هر آنچه را پیگیری کردند و بر آن مانور دادند، پشت پا زدند.

حاجی‌بابایی تاکید کرد: ترامپ به نام بیگانه آمده است تا از همه موافقتنامه و خطوط قرمز بین‌المللی عبور کند.

حاجی‌بابایی در خصوص اینکه آیا آمریکا از برجام بیرون می‌رود یا نه، گفت: ترامپ می‌داند ایران از اقتدار بالایی برای مقابله با آمریکا برخوردار است و ایران آنقدر در منطقه زبانزد شده است که آمریکا به خود اجازه نمی‌دهد در مقابل ایران ریسک کند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه بنیانگذار انقلاب فرمودند ملتی جز ملت ایران از صدر اسلام این گونه یکپارچه نبوده است، افزود: امروز ملت ایران یکپارچه آمده است تا بگوید معاویه‌های زمان دیگر نمی‌توانند علی زمان را به شهادت برسانند.

وی ادامه داد: امروز در میان این ملت میلیون‌ها شهید حججی وجود دارد که حاضر هستند برای انقلاب جان‌فشانی کنند.

حاجی‌بابایی اضافه کرد: انقلاب با رهبری مقام معظم رهبری مثل قطاری است که بر روی ریل، با سرعت بسیار بالا به مقصد نزدیک می‌شود.

وی تصریح کرد: این انقلاب آنقدر ریشه در زمین و زمان دارد که صدها آمریکا و امثال آن نمی‌توانند آسیبی به آن بزنند و هیچ راهی برای مبارزه با این انقلاب وجود ندارد.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه حرف امام راحل این بود که اصل اساسی این انقلاب عدالت است، گفت: باید جلوی مشکلات را گرفت و همگان به یکدیگر کمک کنند تا این مهم میسر شود.

وی گفت: مردم تا آخرین قطره خون پای انقلاب ایستاده‎اند اما خواسته آنان این است که دولت، مجلس و قوه قضائیه باید جلوی فسادها را بگیرند و به هیچ کس رحم نکند.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه مطالبه‌گر اصلی در مبارزه با مفاسد رهبر انقلاب است، خاطرنشان کرد: مسئولان بسیاری صادقانه در مسیر شهدا در حال خدمت هستند اما گروهی نیز وجود دارند که مردم را نمی‌فهمند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه مردم نقد دارند و باید شنیده شوند، گفت: مجلس مصوباتی داشته است که تا زمانی که وضعیت معیشت مردم درست نشود باید بسیاری از امورات را متوقف کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن