Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس اولویت عاملان حمله تروریستی تهران حرم امام رضا(ع) بود

اولویت عاملان حمله تروریستی تهران حرم امام رضا(ع) بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: از دستگاه قضا انتظار داریم که به سرعت حکم عاملان حادثه تروریستی را اجرا کند.

به گزارش "همدان نیوز"، جواد کریمی‌قدوسی با اشاره به صدور حکم عاملان حادثه تروریستی مجلس و حرم امام (ره)، اظهار کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، عوامل اصلی این حمله تروریستی را شناسایی و در اختیار قوه قضاییه قرار دادند.

وی با بیان اینکه تقریبا عدد قابل توجهی از افراد مرتبط با گروه تروریستی داعش در سطح کشور تحت تعقیب قرار گرفته و دستگیر شده‌اند، ادامه داد: این افراد تنها مختصر به متهمانی که در دادگاه به پرونده‌شان رسیدگی می‌شود، نیستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به اینکه  اولویت آن تیم اعزامی برای حمله به حرم امام (ره) و مجلس انجام عملیات تروریستی در حرم مطهر امام رضا (ع) بود، تصریح کرد: این تروریست‌ها از منطقه سومار وارد کشور شدند و سلاح‌هایشان را زیر خاک مخفی کردند، سپس به یکی از مراکز استان‌ها رفتند و در آنجا عهد بستند که برای حمله تروریستی با هم هماهنگ باشند که همه اقدامات آنان مستندسازی شده است.

کریمی‌قدوسی با بیان اینکه دستگاه‌‌های اطلاعاتی و امنیتی  تمام این مستندات را در اختیار دستگاه قضا قرار داد که در نهایت منجر به صدور حکم برای عاملان این جنایت شد، اظهار کرد:  انتظار این است که به سرعت این احکام اجرا شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن