Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس موافقت نماینده ملایر در مجلس با پخش فوتبال در سینماها

موافقت نماینده ملایر در مجلس با پخش فوتبال در سینماها

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه پخش مسابقات جام‌جهانی فوتبال در پردیس‌‎های سینمایی باعث ایجاد شادی و نشاط در مردم خواهد شد، بر لزوم برقراری نظم و امنیت در پردیس‌ها تاکید کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، احد آزادی‌خواه درباره پخش مسابقات جام‌جهانی فوتبال در پردیس‌‎های سینمایی گفت:این اقدام، بسیار مناسب است و باعث ایجاد شادی و نشاط در مردم خواهد شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد باید تضمین دهند تا شرایط برای پخش مسابقات جام جهانی فوتبال در پردیس‌های سینمایی مهیا باشد؛ از سوی دیگر شرایط نظم و امنیت نیز دارای اهمیت ویژه است؛ لزوما باید طوری برنامه‌ریزی شود که این اقدام مانند کنسرت‌های موسیقی نشود و برخی مسائل و ناهنجاری‌ها را بوجود نیاورد.

این نماینده مجلس در دوره دهم افزود: باید آگاه بود و تدبیری جدی برای جلوگیری از بروز اتفاقات ناخوشایند بعد از پایان بازی‌ها اندیشیده شود تا تماشای این مسابقات در پردیس‌های سینمایی بدون هیچ حاشیه‌ای انجام شود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: دولت باید تضمین دهد که توانایی مدیریت اتفاقات قبل، حین و بعد از تماشای مسابقات فوتبال در پردیس‌های سینمایی را دارد، شأن مردم را رعایت و از آسیب‌های ناگهانی جلوگیری کند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید تدابیر جدی برای امنیت و شرایط نظم پردیس‌های سینمایی اتخاذ شود و دولت باید با هماهنگی میان دستگاه‌های مربوطه و نیروی انتظامی شرایط را جهت پخش مسابقات فوتبال در پردیس‌های سینمایی فراهم کند./ خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن