Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس توجه به مسائل جناحی مانع مبارزه جدی با فساد است

توجه به مسائل جناحی مانع مبارزه جدی با فساد است

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس شورای اسلامی از گشایش ال سی صوری و همچنین ثبت سفارش های صوری انتقاد کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، امیرخجسته  گفت: اینکه باید با فساد اقتصادی مبارزه جدی شود یک اصل بدیهی است. زیان های بزرگی به اقتصاد کشور از بابت فساد وارد شده اما باید پذیرفت مبارزه با فساد اقتصادی نیاز به اقدامات جامع تری دارد.

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس شورای اسلامی ادامه داد:یکی از مشکلات در مبارزه با فساد اقتصادی کشور این است که برخی اشخاص ذی نفوذ و آقازاده ها باعث می شوند در روند مبارزه با فساد خلل ایجاد شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:با وجود اینکه برخی فسادها در گمرکات، صندوق ذخیره فرهنگیان و برخی بانک های کشور کشف شده اما این انتظار وجود دارد رسیدگی به این موضوعات با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.

فساد سیستمی در اقتصاد مانع پیشرفت کشور

خجسته در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار خانه ملت تصریح کرد:فساد سیستمی در اقتصاد کشور یکی از موانع پیشرفت اقتصادی محسوب می شود بنابراین باید سه قوه با هماهنگی بیشتری در برابر فساد اقتصادی ایستادگی کنند.

وی با تاکید بر لزوم اینکه در مبارزه با فساد اقتصادی باید قاطعیت داشت،افزود:در مبارزه با فساد اقتصادی اگر به مسائل جناحی توجه شود روند مبارزه با فساد دیگر موثر نخواهد بود. 

خجسته تصریح کرد:گزارش ها حکایت از این دارد در برخی شرکت های زیرمجموعه شستا و صندوق های بازنشستگی در مدت اخیر تبانی وجود داشته که این موضوعات به فساد اقتصادی منجر می شود.

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس شورای اسلامی یادآور شد:گشایش ال سی صوری و همچنین ثبت سفارش های صوری به اقتصاد کشور زیان وارد می کند بنابراین از تمامی دستگاه های نظارتی درخواست دارم در مبارزه با فساد اقتصادی و قاچاق هماهنگ تر باشند./ خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن