Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس مسائل را با تحریم گره نزنند

آیت الله نوری همدانی:
مسائل را با تحریم گره نزنند

آیت الله نوری همدانی گفتند: در حمایت از خواسته به حق مردم و حمایت از انقلاب و نظام اسلامی و ولایت فقیه، با هیچ کس تعارف نداریم و کوتاه نخواهیم آمد، چون مردم از ما توقع دارند.

 

آیت الله نوری همدانی در دیدار جمعی از اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم، بیان داشتند: علما و روحانیون باید زبان مردم بوده و خواسته‌های به حق مردم را به گوش مسؤولان برسانند. مردم نباید از نظام، انقلاب و روحانیت ناامید بشوند.

وی با بیان اینکه پناهگاه مردم، روحانیت است و این افتخاری ارزنده بوده و نباید این ارتباط قطع شود، گفتند: ما در حمایت از خواسته به حق مردم و حمایت از انقلاب و نظام اسلامی و ولایت فقیه با هیچ کس تعارف نداریم و کوتاه نخواهیم آمد چون مردم از ما توقع دارند مدافع حقوق آنان و شعار‌های انقلاب اسلامی هستیم.

این مرجع تقلید تاکید کردند: نباید اجازه دهیم عده ای کم با فساد و بی مدیریتی، کارآمدی نظام را زیر سوال ببرند و به حق مردم دست درازی کنند.

وی خباثت و دشمنی آمریکا را متذکر شدند و افزودند: این دشمنی همواره بوده و خواهد بود چون آنها با ملت ایران مخالف هستند و در این ۴۰ سال بدترین ظلم‌ها را در حق مردم ایران انجام داده‌اند.

آیت الله نوری همدانی گفتند: مردم ما این مسائل را درک می‌کنند بنابراین ۴۰ سال مقاومت و ایستادگی کردند؛ البته مردم از بی‌عدالتی در رنج بوده و از تبعیض و فساد که عده‌ای انجام می‌دهند ناراحت هستند و متاسفانه عده ای مشکلات را به نام اصل نظام تمام می‌کنند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه این مردم مسلمانند، فطرت پاک دارند، ظلم ستیز هستند و زیربار زورگویی‌های آمریکا و ایادی آن نمی‌روند افزودند: البته مردم این را هم تحمل نمی‌کنند یکی پول بیت المال را بخورد و ببرد و عده ای هم به نان شب محتاج باشند.

وی بیان داشتند: من به مسئولان عرض می‌کنم اگر مردم مطمئن باشند شما با رانت و فساد مقابله می‌کنید بدانید از شما حمایت خواهند کرد.

آیت الله نوری همدانی با تاکید بر اینکه مسئولان همه چیز را با تحریم گره نزنند ، گفتند: تجربه نشان داده خیلی از مسائل به تحریم ارتباط ندارد، قیمت گذاری واقعی اجناس و نظارت و اشراف بر آن بخشی از مشکلات را حل خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان خواسته به حق مردم را بشنوند و در رفع آن بکوشند اضافه کرد: مردم اجازه موج سواری به دشمنان و کسانی که دستشان به خون این ملت آلوده است و الان هم نوکری استکبار را می‌کنند، ندهند.

این مرجع تقلید آینده انقلاب را روشن دانستند و افزودند: اکثریت مردم ایران انقلاب، نظام و رهبری را قبول دارند و از آن حمایت می‌کنند باید قدر این مردم را دانست به اینها خدمت کرد، مشکلات معیشتشان را حل کرده و برای جوانان کار و زمینه ازدواج فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه مسؤولان از اختلاف و مسائل حاشیه ای پرهیز کنند و با وحدت حول محور ولایت فقیه در پی حل مشکلات باشند ، اضافه کرد: مسؤولان قضایی با جدیت با مفسدان اقتصادی برخورد کنند.

آیت الله نوری همدانی تاکید کردند: امام فرمودند: این انقلاب زمینه ساز ظهور است و ان‌شاءالله با عنایت پروردگار متعال و توجهات حضرت ولی عصر(عج) و حمایت مردم این انقلاب حفظ خواهد شد.

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن