Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس مردم خودرو پیش خرید نکنند

مردم خودرو پیش خرید نکنند

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: نحوه پیش فروش خودرو از سوی شرکت‎های خودروسازی به مردم برخلاف روال قانونی است و انتظار است وزیر صنعت در جهت مقابله با این موضوع هرچه سریعتر وارد عمل شود.

به گزارش "همدان نیوز"، امیر خجسته با انتقاد از رویکرد شرکت‎های خودروسازی در پیش فروش خودرو اظهارکرد: شرکت‌های خدورسازی چون ایران خودرو و سایپا در حال حاضر با نحوه نادرست پیش فروش خودروهای خود در حال بازی دادن مردم هستند.

وی افزود: این شرکت‎ها متعهد هستند که همانطور که با دلار 4 هزار 200 تومانی قطعات خودرو را خریداری کردند خودرو را با همان قیمتی که برایشان تمام می‎شود عرضه کنند در حالیکه متاسفانه این روند تا به امروز صورت نگرفته است.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی تصریح کرد: در شرایط فعلی شرکت‎های خودروسازی باید چیزی بالغ بر 270 هزار خودرو باید به مردم تحویل دهند ولی متاسفانه این روند تا به امروز عملیاتی نشده است به گونه‎ای که تا به امروز سایپا و ایران خودرو هیچ گونه‎ای خودرویی را به مردم تحویل نداده است.

خجسته خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرکت‎های خودروسازی خودرویی را به مردم می‎فروشند که زمان تحویل آن مشخص نیست و معلوم نیست که این خودروها چه کیفیتی دارند.

وی تاکید کرد: مردم در زمان دلار 4 هزار 200 تومانی خودرو خریدند اما شرکت‎های خودروسازی متاسفانه با رویکرد احتکاری درصدند تا با قیمت بیشتری خودرو را به مردم تحویل دهند.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: وزارت صنعت و معدن و شخص رئیس‎جمهور باید در جهت مقابله با شرکت‎های خودروسازی وارد عمل شوند چراکه روند فعلی این شرکت‎ها در تحویل و تعیین قیمت خودرو اجحاف در حقوق مردم است و باید با این رویه غیرقانونی برخورد شود.

خجسته اظهار کرد: امیدوارم با حضور وزیر صنعت جدید تدبیر و چاره جدی برای حل مشکلات مردم در مواجهه با خودروسازان صورت گیرد تا شاهد ضایع شدن حق مردم نباشیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن