Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس ثبات و آرامش همدان با وجود مشکلات اقتصادی حفظ شد

ثبات و آرامش همدان با وجود مشکلات اقتصادی حفظ شد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: تلاش من و استاندار این بود که با وجود مشکلات اقتصادی، ثبات و امنیت همدان حفظ شود که چنین شد.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، آیت اله غیاث الدین طه محمدی در شوراری اداری استان و آیین تکریم و معارفه استاندار همدان با بیان اینکه کسی که از بندگان خدا شکرگزار نباشد شکرگزار نعمت های خداوند نخواهد بود، اظهار داشت: به ما یاد داده اند که اگر کسی در برابر خدمات بندگان خدا سپاسگزار نباشد خداوند سپاس از نعمت های خود را نخواهد پذیرفت.
وی با اشاره به اینکه مردم همدان قدرشناس خدمات و زحمات استاندار پیشین هستند، خاطرنشان کرد: سپاس از خدمات استاندار یک بحث است و شکرگزاری از قدرشناسی مردم از زحمات این مدیر نیز بحث دیگری است.
امام جمعه همدان با اشاره به وجود مشکلاتی در کشور با سمپاشی دشمنان و سهم دشمنان داخلی، مدیریت خوبی در استان حاکم بود، یادآور شد: سعی من و استاندار در جایگاه نمایندگی مقام معظم رهبری و دولت این بود که ثبات، آرامش و امنیت در همدان حفظ شود که خوشبختانه چنین شد.
وی اضافه کرد: من به نمایندگی از نزدیک به دو میلیون جمعیت همدان از خدمات و زحمات محمدناصر نیکبخت تقدیر می کنم و امید می رود که پای نامه خدمات ولی را امام عصر (عج) امضا کند.
نماینده ولی فقیه در استان همدان همچنین تصریح کرد: امیدواریم که استاندار جدید نیز در جایگاه خود موفق باشد و خشنودی و رستگاری حاصل شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن