Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس اگر نظارت مجلس خوب بود شرایط کشور این نبود

اگر نظارت مجلس خوب بود شرایط کشور این نبود

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه نظارت مجلس خوب نیست، گفت: اگر نظارت ها خوب بود شرایط حاکم این نبود.

به گزارش "همدان نیوز"، امیر خجسته بعدازظهر پنج شنبه در اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهر و مراکز استانهای کشور در همدان با بیان اینکه بنده ۴ سال بعنوان رئیس کمیسیون شوراهای شهر و روستا مجلس شورای اسلامی فعالیت داشتم، گفت: این کمیسیون در دوره قبل شورا احیا و مباحث تخصصی در آن عنوان شد.

خجسته با بیان اینکه ۸ اصل قانون اساسی در رابطه با شوراهای شهر و روستا است، گفت: شورای شهر شورای شهرداری است اما متاسفانه شورا به عنوان پارلمان محلی به جایگاه خود دست نیافته است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی پارلمان ملی و شورای شهر پارلمان محلی است، گفت: انتظار مردم و اعضای شوراهای شهر این است که پارلمان محلی به معنای واقعی جایگاه خود را پیدا کند.

وی با بیان اینکه طرح جامع مدیریت شهری با ۱۸۰ ماده تصویب شد اما متاسفانه در صحن علنی مجلس رای نیاورد، گفت: تمام دستگاه های خدمت رسان باید زیر نظر شورا و شهرداری خدمات ارائه کنند تا خدمات رسانی یکپارچه شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای تحقق درآمد پایدار کمیسیون مشترکی تشکیل شد، گفت: دولت لایجه ای درمورد درآمد پایدار به مجلس ارائه کرده که اعتبار آن پیش بینی شده و به زودی در صحن علنی مجلس طرح خواهد شد.

وی در خصوص شهرداری ها و تعیین تکلیف وضعیت نیروهای شهرداری ها نیر عنوان  کرد: این موضوع از دوره قبل شوراها پیگیری می شد و به نتیجه رسید و درحال حاضر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی شهرداری ها در دست اقدام است./ مهر

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن