Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس مردم باید بدانند چه کسی مانع برخورد جدی با فساد است

مردم باید بدانند چه کسی مانع برخورد جدی با فساد است

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عدم تشکیل جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی پیام مثبتی به جامعه منتقل نمی کند و مردم را نسبت به عزم مبارزه با این گونه جرائم دلسرد می کند.

به گزارش "همدان نیوز"، حمیدرضا حاجی بابایی تصریح کرد: جلسات این ستاد با حضور ارکان مختلف دولت، مجلس و نهاد های نظارتی باید به شکل منظم برگزار شده و گزارشات شفافی از آن مخابره شود تا مردم در جریان چگونگی برخورد با جرائم مرتبط با فساد اقتصادی قرار بگیرند و بدانند حاکمیت در برخورد با فساد و صیانت از حقوق عمومی و اموال مردم جدی است.

وی افزود: برگزار نشدن جلسات این ستاد موجب بی اعتمادی مردم می شود و این پیام را دارد که عزمی برای مقابله با اختلاس و چپاول گری وجود ندارد و به خصوص در شرایطی که اخبار مختلفی از مفاسد و سلاطین متعدد در جامعه پیچیده تعطیلی بیش از سه ماهه ی این جلسات هیچ توجیهی ندارد.

حاجی بابایی تاکید کرد: رئیس این ستاد و معاون اول رئیس جمهور باید به طور شفاف دلیل برگزار نشدن جلسات را اعلام کند و اگر نهاد های مختلف برای تشکیل جلسات همکاری نمی کنند هم باید اعلام شود تا مردم بدانند چه کسی مانع برخورد جدی با فساد است چرا که شرایط نا مشخص این ستاد و عملکرد غیر شفاف آن فرصت عرض اندام را به سوء استفاده گران می دهد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن