Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس تكميل بیمارستان اکباتان 80 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

تكميل بیمارستان اکباتان 80 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که پیمانکار بیمارستان 220 تخت خوابی اکباتان باید عزم خود را برای اتمام پروژه جزم کند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، حمید رضا حاجی بابایی در بازدید از بیمارستان اکباتان اظهار کرد: بیمارستان اکباتان در سال 87 کلنگ‌زنی شده است و بعد از چند سال توقف از دو سال پیش مجددا فعال شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 60 میلیارد تومان در پروژه بیمارستان اکباتان هزینه شده است، اظهار کرد: به دلیل تحریم و گرانی‌های سالهای اخیر این پروژه هم‌اکنون نیازمند 80 میلیارد تومان است تا تکمیل شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است در سال آینده با پیمانکار قراداد بسته شود و اعتبارات مورد نیاز در اختیار پیمانکار قرار گبرد و وی متعهد شود تا دهه فجرسال 98 این پروژه را تحویل دهد.

وی با اشاره به اینکه پیمانکار به دلیل مشکلات جسمانی و بیماری در جلسه امروز حضور نداشت، گفت: مقرر شد افرادی که از طرف پیمانکار در این جلسه حضور داشتند اطلاعات را به وی منتقل کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد این پروژه هم‌اکنون در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز به خوبی برای تسریع در این پروژه وارد شده و امید می‌رود برنامه‌ریزی لازم در این خصوص انجام شود و اگر پیمانکار توان انجام کار را داشته باشد این بیمارستان تا پایان دهه فجر سال آینده بهره‌برداری شود.

وی خاطر‌نشان کرد که  این پروژه از نظر تامین اعتبارات مشکلی ندارد و  فقط پیمانکار باید عزم خود را برای اتمام کار جذب کند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن