Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس اعزام چهار هزار و 765 زائر از همدان به خانه خدا

اعزام چهار هزار و 765 زائر از همدان به خانه خدا

مدیر فرودگاه همدان گفت: امسال فرودگاه همدان شرایط میزبانی پرواز حج تمتع ۴ هزار و ۷۶۵ زائر خانه خدا را فراهم کرده است.

به گزارش "همدان نیوز"، سهراب کلوندی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرودگاه همدان  میزبان پرواز زائران استان‌های همدان  و کردستان در قالب 34 کاروان حج تمتع است.  اعزام زائران خانه خدا  امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 14 درصد افزایش دارد.

وی با بیان  اینکه هواپیما‌های پهن پیکر ایرباس در 2 تیپ 300 و 600 این خدمات را از فرودگاه همدان به زائران همدانی و کردستانی ارایه می‌دهند افزود: زائران خانه خدا که مدینه بعد هستند از چهارم تا 8 مرداد با این پرواز‌ها راهی خانه خدا می‌شوند.

کلوندی ابراز کرد: از زائران هم انتظار داریم که برای ایجاد سهولت در پرواز‌‌ها از همراه داشتن موارد ممنوعه اعلام شده در کلاس‌های آموزشی به شدت بپرهیزند تا با مشکلاتی قانونی آن که حبس و سایر مجازات‌‌ها است مواجه نشوند. برخی دارو‌ها در ایران شاید مشکل قانونی نداشته باشد اما در کشور عربستان به عنوان جرم تلقی خواهد شد که زائران به این موارد هم باید توجه داشته باشند.

وی درباره پروازهای همدان به تهران و کیش هم اظهار داشت: فرود‌گاه همدان با اقدام‌هایی که برای نشست و برخاست هواپیما‌‌های پهن پیکر انجام داده است شرایط لازم را برای سفر به هر نقطه از کشور فراهم کرده است و فقط باید برای این سفر‌‌ها تقاضای کافی وجود داشته باشد تا برای شرکت هواپیمایی صرف کند که به دلیل کاهش و نبود تقاضای سفر در 2 مسیر همدان به تهران و همدان به کیش فعلا سفری به ایم مقاصد پروازی از فرودگاه همدان نداریم.

مدیر فرودگاه همدان تاکید کرد: هر زمان تقاضای سفر برای این نقاط یا سایر نقاط کشور ایجاد شود فرودگاه همدان آماده ارایه  خدمات پرواز است که باید مردم همدان هم از امکانات ایجاد شده در فرودگاه استقبال کنند تا سرمایه‌گذاری فرودگاه که هزینه کلانی هم داشته است هدر نرود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن